Avatar billede tronic1 Nybegynder
12. marts 2004 - 16:37 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Sletning af internetoversigt

Hvordan kan man nemmest mulig slette sin internetoversigt??
UDEN at skulle ind i "Egenskaber for Internet Explorer"
Kan man evt. lave en kommando, så man bare skal dobbeltklikke på et ikon og - vupti - så er internetoversigten slettet?

HVORDAN ??

mvh Tronic
Avatar billede serverservice Praktikant
12. marts 2004 - 16:43 #1
se her , måske du kan bruge empty temp folder, http://www.spywarefri.dk/pakken.htm
Avatar billede magictouch Nybegynder
12. marts 2004 - 17:41 #2
Oversigten-over hvad?
Avatar billede tronic1 Nybegynder
12. marts 2004 - 19:27 #3
over de sider man har været inde på !!
www.google.dk
www.edbpriser.dk
www.hvadvedjeg.dk osv....
Avatar billede magictouch Nybegynder
12. marts 2004 - 19:30 #4
Ok;) internetindstillinger-indhold-autofuldførelse, der kan du rydde og fjerne flueben
Avatar billede magictouch Nybegynder
12. marts 2004 - 19:32 #5
Ellers er det midlertidige internet filer og cookies, også i internetindstillinger-generelt-slet filer-slet cookies
Avatar billede tronic1 Nybegynder
13. marts 2004 - 16:21 #6
jeg tænkte nu mere på en kommando, så man kan lave en genvej til skrivebordet, og så dobbeltklikke på den, og så slettes oversigten over besøgte websteder...
Avatar billede mitte Nybegynder
13. marts 2004 - 17:24 #7
Oversigten findes i History-mappen, der ligger på stien C:\Documents and Settings\<user>\Lokale indstillinger\Oversigt
Avatar billede serverservice Praktikant
13. marts 2004 - 17:35 #8
kunne du ikke bruge empty temp folder?
Avatar billede tronic1 Nybegynder
13. marts 2004 - 17:47 #9
Gider ikke have alle mulige programmer...
Jeg ved at der må være en kommando, så man kan bare skal klikke på en ting og så er det væk...
Avatar billede magictouch Nybegynder
13. marts 2004 - 22:33 #10
Prøv at kopier det her ind i-kør:
c:\windows\system32\cleanmgr.exe /dc /sageset: 1
c:
cd \
cd c:\windows\prefetch
del *.* /q

Hvis det kan bruges, så laver du en genvej
hvor du kopierer det her ind:
c:\windows\system32\cleanmgr.exe /dc /sagerun: 1
c:
cd \
cd c:\windows\prefetch
del *.* /q
Avatar billede tronic1 Nybegynder
14. marts 2004 - 21:23 #11
Er der ikke een der kan fortælle hvad jeg skal skrive i notesblok og så gemme som en kommandofil ??
Det ville være lidt letere...
Avatar billede magictouch Nybegynder
15. marts 2004 - 07:14 #12
Ku´ du bruge ovenstående?
Avatar billede tronic1 Nybegynder
15. marts 2004 - 10:45 #13
jeg må ærligt indrømme at jeg ikke aner hvad du vil have at jeg skal gøre med det...
Sådan en mere punkt-for-punkt vejledning, ville være rart - hvis du altså gider.
Avatar billede magictouch Nybegynder
15. marts 2004 - 10:59 #14
Ok*S* det allerførste kopierer du ind i Start-kør og tryk på OK. Det giver dig nogle valgmuligheder. Når du har sat flueben i det du ønsker, OK

Så opretter du en ny genvej på skrivebord, og kopierer det næste ind i boksen, så har du den kommando du efterlyser;)
Avatar billede tronic1 Nybegynder
26. maj 2004 - 19:46 #15
danner du et svar magictouch??
Avatar billede magictouch Nybegynder
26. maj 2004 - 20:00 #16
Meget gerne;) fandt du ud af det? Men jeg har fundet et godt program: http://www.privacyeraser.com/free-internet-eraser.htm