Avatar billede thuue Nybegynder
12. marts 2004 - 08:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Logo til projekt

jeg skal ha lavet en forside til mit projekt. det må gerne være  en overlapning af cs og wc3.
det skal fylde en a4 side.

alså et logo
Avatar billede doggy82 Praktikant
12. marts 2004 - 15:10 #1
Altså der skal stå "cs" og "w3c" - eller hvad?
Avatar billede doggy82 Praktikant
12. marts 2004 - 15:11 #2
sort/hvid eller farver?
Hvad handler projektet om?
Hvilket format vil du ha' det i?
Avatar billede herlevsen Nybegynder
13. marts 2004 - 14:53 #3
Jeg må nok være ærlig at sige at jeg forstår ikke hvad det er du vil have, kan du ikke komme med nogle flere oplysninger??
Avatar billede mudgi5 Nybegynder
14. marts 2004 - 02:22 #4
Når du spørger efter logoer og bannere, så vær sød at udfylde lidt flere informationer om, f.eks. i dit tilfælde, hvad projektet handler om, hvilke farver der må bruges, hvad der skal stå/være osv.
Avatar billede zhark Nybegynder
14. marts 2004 - 12:07 #5
Ingen aner jo hvad du søger, det her er bare ren gas, men kommer du ikke frem med noget så luk da spm.
http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/cswc3.gif
Avatar billede thuue Nybegynder
24. april 2004 - 23:22 #6
k