Avatar billede daddo Nybegynder
02. februar 2001 - 22:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

God menu i lag.

Jeg ville høre om der var en der har stødt på en rigtig god menu, med under menuerer, lavet i lag.
Skal kunne bruges i så mange browser + gamle udgaver som muligt..
gerne et link til en stor \"site\" der har sådan én. så man hved den er i orden.
Det er vigtig den er nem og overskulige, så der er nemt at oprette/slette en undermenu.
+ At den checker om den besøgendes browser understøtter lag, så man har mulighed for at vidersende den besøgende til en simplere menu.

Daddo

Avatar billede dalbjerg Nybegynder
02. februar 2001 - 22:17 #1
Hvad fanden er lag ???
Avatar billede madd Nybegynder
02. februar 2001 - 22:18 #2
Tror fyren skulle have posted det under dhtml eller java(script)
Avatar billede brain Nybegynder
02. februar 2001 - 22:20 #3
Jeg tror det kan rippes fra www.microsoft.com (har faktisk gjort det engang..)
Avatar billede bollo Nybegynder
02. februar 2001 - 22:20 #4
<DIV id=topgemlag style=\"BORDER-BOTTOM: #000000 0px; BORDER-LEFT: #000000 0px; BORDER-RIGHT: #000000 0px; BORDER-TOP: #000000 0px; HEIGHT: 110px; LEFT: 0px; POSITION: absolute; TOP: 0px; VISIBILITY: hidden; WIDTH: 800px;Z-INDEX:1\">
<A href=\"go1.asp\">Menu1</a>
</DIV>

Sådan én
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
02. februar 2001 - 22:27 #5
Oki, for jeg var sku ikke lige klar, over hvad pokker lag, var i ASP... :o)
Avatar billede daddo Nybegynder
02. februar 2001 - 22:30 #6
Ja det var nok under dhtml spørgsmålet skulle ha´ været (undskyld).

Jeg fandt dette link der.

http://www.bratta.com/dhtml/scripts/coolframemenu/

men hvis der er en der har et andet link eller egen erfaring. er jeg stadig intereseret.....

Daddo