Avatar billede karsteng Nybegynder
11. marts 2004 - 10:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Præsentaion med interaktivitet

Jeg arbejder på en flashpræsentation der egentligt er lige ud af landevejen.

Frame 1 - animation
Frame 2 - animation
Frame 3 - interaktiv animation
Frame 4 - animation

Den interaktive animation er et bykort med en function, der kan zoomes rund på vha. nogle knapper (Østbyen, Vestbyen, centrum osv.).

Nu vil jeg gerne ændre det en smule, så jeg inden start vælger hvilke områder der skal zoomes rund på. Altså fx med en checkbox kan jeg klikke af, at når jeg kommer til frame 3 skal der først zoomes ind på centrum, derefter vestbyen og så videre. Herefter skal den gå til Frame 4.

Giver det mening? Håber en kan hjælpe :-)
Avatar billede karsteng Nybegynder
13. marts 2004 - 09:08 #1
Der er ikke meget gang i jer, hva'? ;-)

Kan også være jeg har forklaret mig dårligt. I Frame 0 skal der egentligt bare vælges hvad der skal vises i frame 3. Jeg har lavet alle zoom og flyttefunktionerne, det er bare en form for "selector" jeg skal bruge.

Håber det kommer dét lidt tættere.
Avatar billede karsteng Nybegynder
14. marts 2004 - 17:09 #2
slut