Avatar billede miria Nybegynder
11. marts 2004 - 07:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skærm død

Jeg har det problem, at min skærm ikke starter ved kold start, der kan gå fra 30 til 100 minutter inder den vågner op. Det hjælper ikke at restarte, pille stikket ud og genmontere det.
Jeg kører med XP, hvis det kan have nogen betydning.
Jeg kan ikke helt huske, hvornår den begyndte med det eller om det var i forbindelse med jeg installerede nye programmer.

Er der nogen der kan hjælpe ?

Miria
Avatar billede andersenph Nybegynder
11. marts 2004 - 09:01 #1
Har du mulighed for at låne en anden skærm, for at finde ud af om det er skærmen det er galt med?

Ellers skal du sikre dig at grafikkortet sidder godt ned i soklen på bundkortet.

Det kan også være at du skal fjerne driveren til grafikkortet og geninstallere.
Det gør du i tilføj/fjern programmer i kontrolpanelet.
Genstart og indlæs driveren igen.

Endelig kunne det være at du skulle opdatere driveren. Det gør du ved at hente en ny på grafikkortproducentens hjemmeside.
Avatar billede andersenph Nybegynder
11. marts 2004 - 09:02 #2
Det kunne også være du skulle prøve et andet grafikkort.
Avatar billede miria Nybegynder
11. marts 2004 - 09:52 #3
Tak for hjælpen.

Det ser tilsyneladende ud til at kortet ikke sad ordentlig i bundkortet, nu virker det i hvert fald.

Miria
Avatar billede miria Nybegynder
11. marts 2004 - 11:38 #4
Hvis nu jeg skal lukke denne her og så samtidig tildele point, hvad pokker gør jeg så :-)

Miria
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2004 - 16:38 #5
Du beder dem der har lagt en kommentar om at ligge et svar, og så giver du dem, du mener har hjulpet dig point.
Avatar billede andersenph Nybegynder
11. marts 2004 - 19:51 #6
Ja nu kom du jo til at tage pointene selv.

Det er ikke særligt velset her på ekperten. Især hvis man vil have hjælp en anden gang.

Men nu er du jo ny så pyt med det :O)
Denne er på husets regning....