Avatar billede xenit Nybegynder
10. marts 2004 - 22:01 Der er 1 kommentar

LASAT eth/modem PCMCIA kort virker ikke efter installation af XP

Jeg forsøgte at få et Linksys Wireless PCMCIA kort til at virke i min gamle IBM Thinkpad ved at installerer WinXPpro. Pc'n kunne ikke "se" kortet under Win98, og på æsken til kortet stod der at man min. skulle kører Win98 2.edition - det gjorde jeg ikke, så jeg forsøgte at installere WinXPpro, men stadig ville PC'n ikke "se" mit nye Wireless kort - men endnu værre...den kunne heller ikke bruge ethernet delen i mit LASAT 336 PCMCIA kort, kun modem delen virkede. Jeg har febrilsk forsøgt at finde en driver til mit LASAT 336 PCMCIA kort som dur sammen med WinXP - men uden held! Hjælp!
Avatar billede humax Nybegynder
11. marts 2004 - 03:06 #1