Avatar billede bullerqwerty Nybegynder
10. marts 2004 - 16:49 Der er 9 kommentarer

Skærm død pga grafik kort?

Jeg har købt nyt grafik kort for 2 måneder siden, og efter ca. 3-4 uger brænder min store 22" skærm af, eller den kan godt tænde med den gør bare sådan som hvis der ikke sad noget stik ned til grafik kortet.
Så har forleden dag gjorde min anden 17" skærm præcis det samme, og jeg fatter overhoved ikke hvorfor, det har været når jeg har skulle skifte opløsning.
Det grafik kort jeg har købt er et Sapphire Radeon 9800SE 128MB, er der nogen der ved om grafik kortet kan havde noget med det at gøre eller om det bare er et tilfælde?
Avatar billede ird Praktikant
10. marts 2004 - 16:58 #1
Har jeg ikke hørt om før :)
sikker på du ikke har en overgang et sted
Avatar billede ird Praktikant
10. marts 2004 - 16:59 #2
Har du tjekket din skærmkorts stik?
Avatar billede ird Praktikant
13. marts 2004 - 08:48 #3
hallo
Avatar billede ird Praktikant
07. april 2004 - 19:03 #4
Fik du tid til at kigge på problemet igen og smide feedback eller lukker spørgsmålet? :)
Avatar billede bullerqwerty Nybegynder
08. april 2004 - 12:15 #5
Jeg fik byttet kortet hos shg.dk hvor jeg havde købt det, og så jeg smed lige et par hundrede kr oven i og fik et 9800 pro i stedet...
Avatar billede ird Praktikant
08. april 2004 - 15:00 #6
husk at lukke dette spørgsmål så ved at markere navn i den boks til venstre og så trykke acceptere
Avatar billede ird Praktikant
06. maj 2004 - 09:40 #7
du fik det måske ordnet??
Avatar billede bullerqwerty Nybegynder
06. maj 2004 - 14:22 #8
ja...
Avatar billede ird Praktikant
06. maj 2004 - 14:24 #9
så luk her ved at markere mit navn i boksen til venstre hvis du mener jeg hjalp eller smider du et selv og gør det