Avatar billede ettrups.dk Nybegynder
09. marts 2004 - 21:16 Der er 7 kommentarer

Design til fest side og en partner

Søger en der er god til at design ting til hjemmeside og så søger jeg en partner til et firma. Firma går ud på og at lave hjemmesider til Counter strike klaner og hvis man søger denne stilling skal man lave et design til Ettrups.dk som bliver "testen" om man er god nok..
Jeg modtager gerne alle design og finder så vinder ud de designs jeg får.
Avatar billede flashers Nybegynder
09. marts 2004 - 21:27 #1
Det er en flad undskyldning for at få lavet et helt design men lad jer nu om at prøve
Avatar billede simonia Nybegynder
09. marts 2004 - 22:06 #2
Enig Flasher *GGGG*!!!
Avatar billede morgel Nybegynder
10. marts 2004 - 13:15 #3
Hvad Søren er meningen med at skulle gennem en test ? Normalen er da at man fremviser et par referencer, som "kunden" så kan tage stilling til.

Mikkel
Avatar billede simonia Nybegynder
10. marts 2004 - 13:40 #4
Skal partneren ikke også se, om du kan noget?? *GG*
Avatar billede jps6kb Novice
11. marts 2004 - 08:35 #5
Wee... ikke spise de lilla svampe.

Præcis samme holdning som jer andre (mainstreamer lige) den var lidt langt ude...
Avatar billede mekawi Nybegynder
21. april 2004 - 22:39 #6
Har du røget?
Avatar billede predict Nybegynder
06. juli 2004 - 23:39 #7
Enhver som arbejder med grafisk design, på bare nogenlunde seriøst plan VED at man ikke laver en test som så kan blive skrottet og man har spildt 3-4 dages arbejde!
Hvis man ikke er seriøs, tager man udfordringen op, klasker noget grams i tjums og afleverer et eller andet latterligt, som man ikke engang selv kan være bekendt.

Fat det nu, ikke kun ettrups, men alle jer der prøver at score et gratis design, det er sq jer selv det går ud over, det er sq da jeres side de andre pisser på.
Face reality og se godt efter på folks reference liste, i stedet for at lokke teenagere og andre små-tumpede grafik freaks til at pukle røven ud af buksen for ingenting.

Bare min mening

\Predict/
NB! PLZ luk dit skod spm, som du ikke har fået reaktioner på i 2,5 måned !! og i øvrigt ikke har fået positive reaktioner overhovet!