Avatar billede meinertt Nybegynder
09. marts 2004 - 21:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Win XP sikkerhedskopirings-program

Jeg vil lave en backup af hele mit WIN XP system. Ved hjælp af programmet sikkerhedkopiring, som følger med WIN XP vælger jeg funktionen: "Omfatter alle data på denne computer, og der oprettes en systemgenoprettelsesdiskette, som kan bruges til at gendanne Windows..."

Når jeg starter sikkerhedkopiringen melder den denne fejl: "Filerne til genoprettelsesdisketten kunne ikke oprettes. Handlingen blev afbrudt."

Dette skyldes højst sandsynligvis at jeg ikke har et diskettedrev. Jeg har prøvet at bruge et "virtuelt diskettedrevs program" men uden held.

Er det muligt at oprette denne sikkerhedskopi på en USB (min bios understøtter USB-boot) eller på en seperat partion.

Formålet med det hele er at jeg vil kunne gendanne min computer efter en formatering, således at mine standardprogrammer, drivere, personligeindstillinger osv også bliver gendannet!!!

HJÆLP!!!
Avatar billede ullidk Nybegynder
09. marts 2004 - 21:39 #1
Du har muligheden for at gemme din backup fil på et andet medie end diskette drevet (Klik på Browse når du bliver spurgt hvortil du vil sikkerhedskopiere), så umiddelbart kan du både gemme på en USB-key eller evt. gemme den på HD først og så brænde den ned på en CD efterfølgende.
Avatar billede meinertt Nybegynder
11. marts 2004 - 16:43 #2
Fint nok...det havde jeg luret..

Men jeg mangler stadig et svar på hvorfor den kommer med fejlen "Filerne til genoprettelsesdisketten kunne ikke oprettes. Handlingen blev afbrudt"..!!!!!
Avatar billede ullidk Nybegynder
11. marts 2004 - 16:58 #3
Tror måske det her er løsningen på dit problem:
http://www.kellys-korner-xp.com/win_xp_backup.htm
Avatar billede meinertt Nybegynder
15. august 2007 - 10:26 #4
lukker