Avatar billede meleren Nybegynder
09. marts 2004 - 15:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Køb af ny PC. Aktuelle tilbud?

Hej.

Jeg skal ud og købe ny com. Regner med ca 4-5000 uden skærm, mus, tastetur og højtalere.
Ville lige høre om nogen kender et sted med gode tilbud el lignende?
PC'en skal primært bruges til spil og internet.
Avatar billede chalde Seniormester
09. marts 2004 - 15:54 #1
Avatar billede chalde Seniormester
09. marts 2004 - 15:55 #2
Avatar billede meleren Nybegynder
09. marts 2004 - 15:57 #3
kender godt edbpriser. Men var bare hvis nogen kendte nogle gode tilbud?
Avatar billede chalde Seniormester
09. marts 2004 - 16:02 #4
Prcdata har jeg handlet færdigsamlede systemer hos 2 gange. Deres priser er ok, og har desuden mulighed for en udvidet garanti.
Mariendal har også gode priser på deres systemer, og har set flere herinde rose dem.
Men direkte tilbud kender jeg ikke.
Edbpriser er mit bedste forslag til at sammenligne priser. Så har du nemlig et stort udvalg, og kan selv sortere i det.
Avatar billede laksefar Nybegynder
09. marts 2004 - 16:03 #5
http://www.computerland.dk/ har selv købtind der mange gange...
Avatar billede martinj Nybegynder
09. marts 2004 - 16:04 #6
Avatar billede meleren Nybegynder
09. marts 2004 - 16:10 #7
Tak for hjælpen alle sammen.