Avatar billede semot Nybegynder
08. marts 2004 - 20:15 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

hvordan får jeg min skærem til at vise noget

hej

jeg  har lige købt en nye skerm til min pc men jeg kan ikke få den til at køger
jeg har købt den på qxl så der er ikke nogle driver med til den
det er en MAG Indvision

når jeg sætter den til og starter min pc kør den som den pleger og viser at Win er ved at åbne
men når den så er ved at være nået hend til der hvor jeg skal trykke mit bruger naven så
slukker den og skriver not suport og noget med 88, mh jeg er ikke sikker på det siste men hvordan
får jeg den til at kør ?

jeg er ikke så super god til det med pc... så jeg skal nok ha´ lidt hjælp
Avatar billede semot Nybegynder
08. marts 2004 - 20:19 #1
jeg spiser lige så er jeg tilbage 10 min
Avatar billede peet-49 Novice
08. marts 2004 - 20:21 #2
Tryk F8 under opstart, start i VGA tilstang, gå i enhedshåndtering og fjern den gamle skærm og genstart, så finder den din nye skærm.
Avatar billede peet-49 Novice
08. marts 2004 - 20:22 #3
Skulle være et svar.
Avatar billede semot Nybegynder
08. marts 2004 - 20:25 #4
jeg prøver men nu ser jeg om jeg kan finde ud af det :) sker der noget vis jeg ikke gør det rigtigt ?
Avatar billede semot Nybegynder
08. marts 2004 - 21:21 #5
nej jeg kan ikke finde ud af det den skriver ikke noget med at flytte eller slette en skærem

men den skriver når jeg sætter den nye til er

Message
vga mode not support
H: 53.6 khz  V: 85.0 ohz
Avatar billede peet-49 Novice
08. marts 2004 - 21:32 #6
Når du trykker F8 kommer du ien meny, der vælger du VGA tilstand, resten foregår inde i windows.
Avatar billede lede Nybegynder
15. marts 2004 - 07:33 #7
Er det en fladskærm ?, det lyder underligt hvis en CRT skærm ikke skulle kunne klare disse Hz frekvenser, med mindre den er sat til for høj opløsning.
En anden mulighed er at låne en anden skærm - eller sætte den gamle skærm på, og så indstille graffikkortet til at køre alm. VGA 640 X 480 i max. 75 Hz, det kan alle skærme klare.
Derefter sætter du så din "nye" skærm på, og så burde den starte op, hvorefter du kan indstille den efter hvad den kan klare.
F.eks. kan de færreste fladskærme køre med mere end 75Hz.
Avatar billede semot Nybegynder
29. marts 2004 - 20:32 #8
jeg gir op den er lige blevet solgt igen på qxl :) jeg tror det var min anden pc der ikke var god nok nu har jeg købt en ny
Avatar billede peet-49 Novice
29. marts 2004 - 20:35 #9
Spørg ikke mig om hjælp igen.
Avatar billede semot Nybegynder
06. maj 2004 - 22:56 #10
hej jeg gir op det virker ikke