Avatar billede mbluhme Nybegynder
02. februar 2001 - 10:55 Der er 18 kommentarer

Outlook 2000 - Ikke til stede ......

Jeg anvender Outlook 2000. Hvordan opsætter jeg en \"Ikke til stede\" meddelse.....

F.eks. Er ude og rejse kommer retur den ....
Avatar billede speedy Nybegynder
02. februar 2001 - 11:07 #1
Hej

Du skal oprette regler.

Menuen Funktioner|Guiden regler

Tryk Ny

Tryk Næste

Sæt flueben i \"hvis den er modtaget via kontoen...\"

Klik på linket nede i beskrivelsen og vælg din konto.

Klik næste

Sæt flueben i \"Giv besked med en bestemt meddelelse...\"

Klik på linket i beskrivelsen og skriv din besked og tryk udfør. Husk at sige nej til at køre reglen på allerede modtagede mails.

Håber du kan bruge det

/SpEeDy
Avatar billede redbastard Nybegynder
02. februar 2001 - 11:09 #2
du skal vel f;rst have modtaget en mail for at sende den retur igen
det kan du g\'r oppe i v;rkt\'j>E-mailregler eller meldings regler(er ikke helt sikker hvad du skal trykke p[) der skal du lave en ny postregel
alle meldinger
videresend den E-mail som du har lavet med at du er ude at rejse
men det er kun muligt hvis outlook har hentet mailen
Avatar billede redbastard Nybegynder
02. februar 2001 - 11:10 #3
ja det var funktioner du skal trykke ikke v;rkt\'j
Avatar billede redbastard Nybegynder
02. februar 2001 - 11:11 #4
jeg bruger norsk version
Avatar billede mbluhme Nybegynder
02. februar 2001 - 11:35 #5
Tak for jeres hurtige svar, men det virker ikke...

Hvis jeg merker \"Giv besked med en bestemt meddelse...\" er det mig selv der får beskeden !!! ikke afsenderen ???

Prøv IGEN
Avatar billede speedy Nybegynder
02. februar 2001 - 11:41 #6
Så skal du bruge : \"Svar med en bestemt skabelon...\"

Jeg har ikke prøvet det, da jeg ikke har mulighed her hvor jeg er nu, så jeg ved ikke om det virker.

/SpEeDy
Avatar billede mbluhme Nybegynder
02. februar 2001 - 11:51 #7
Når jeg vælger \"Svar med en skabelon ...\" er det udsenet af retur mailen jeg kan rette - MEN ikke indholdet !!! Kan det værer rigtigt.....
Avatar billede speedy Nybegynder
02. februar 2001 - 13:12 #8
Ok, så kan jeg desværre ikke hjælpe :(

Jeg tror ikke man kan så. Desværre :(

Held & lykke med at få det til at virke.

/SpEeDy
Avatar billede speedy Nybegynder
02. februar 2001 - 13:12 #9
Ok, så kan jeg desværre ikke hjælpe :(

Jeg tror ikke man kan så. Desværre :(

Held & lykke med at få det til at virke.

/SpEeDy
Avatar billede speedy Nybegynder
02. februar 2001 - 13:14 #10
hvad skete der ?? 2 kommentarer i samme sekund!! Jeg er da god :))

/SpEeDy
Avatar billede riversen Nybegynder
02. februar 2001 - 13:50 #11
speedy: du er speedy *S*

Jeg går ud fra du er koblet på internet via en ganske almindelig modem forbindelse. Så er det nok nemmest at gå ind på din udbyders sider og sætte en autoreply op...og fjerne den når du er tilbage.

Er du koblet på en exchange server så plejer jeg at bruge \"Out of office assistant\" (Outlook 98).
Avatar billede riversen Nybegynder
02. februar 2001 - 13:52 #12
I e-mail opsætning på din udbyders hjemmeside kan du sikkert også forwarde mail til en anden adr. hvis du fx har oprettet en hotmail konto, som du kan få adgang til på rejsen.
Avatar billede mbluhme Nybegynder
02. februar 2001 - 14:50 #13
Jeg har en opkobling til en NT Mail server, så jeg kan ikke bruge min internet udbyder. I outlook 2000 findes \"Out of office ...\" ikke.

Håber at du har flere forslag :)
Avatar billede jimsim Nybegynder
02. februar 2001 - 17:37 #14
Ja det ser lidt sort ud når du ikke bruger en exchange server:
http://www.microsoft.com/australia/worksmart/learn/samples/2065_out_step.htm#134
MEN, så fandt jeg lige dette, det kan du sikkert bruge:
http://www.nextword.com/AutoReplyprod.htm
Avatar billede benny.dk Nybegynder
06. februar 2001 - 13:24 #15
I Outlook 2000 findes \'out of office\', den ligger under Tools, måske den ikke kommer frem med det samme, men hvis du holder musen på tools et øjeblik, så kommer den, ellers kan du trykke på den dobbelte pil nederst.
Avatar billede mbluhme Nybegynder
06. februar 2001 - 14:55 #16
Desværre kan jeg ikke finde \'out of office\' i min outlook 2000. Så hvad har du gjordt for at få denne funktion.
Avatar billede benny.dk Nybegynder
06. februar 2001 - 14:58 #17
Hvis jeg klikker på dobbeltpilen under tools folder menuen sig ud (fra 3 til 19 punkter) og lige under rules wizard ligger out of office assistent (og ligefør empty deleted items folder).

Avatar billede kapla Nybegynder
28. maj 2001 - 09:23 #18
Husk at lukke spørgsmålet hvis du ikke har fået svar!