Avatar billede larz Nybegynder
08. marts 2004 - 15:29 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Internet over mobilen (T68i) med bærbar

Hej jeg har en mobil (T68i) den har infrarød port, det har min bærbar også er det muligt at komme på nettet via mobilen på den bærbare ? har telmore abonnement på telefonen ?
Avatar billede sune_ Nybegynder
09. marts 2004 - 11:38 #1
Du kan prøve at ringe til telmore og spørge om det er muligt.
Har gjort det før, men det er lang tid siden, med en Ericsson. Men det var med TDC
(5-6 år siden)
Avatar billede viqueen Nybegynder
13. marts 2004 - 21:23 #2
Mobilen skal installeres som et modem på den bærbare og så skal du lave en opkaldsforbindelse. Til dette kræves et internetabonnement, der kan bruges med en mobiltelefon.

Tdc har "Netplus", der virker - opkaldsforbindelsen skal bare bruge telefonnummeret 21210000. Abonnementet kan du lave selv på: http://onlinereg.tdconline.dk/?ngURL=registrering.tdcinternet.dk%2F