Avatar billede susannetcm Nybegynder
08. marts 2004 - 13:20 Der er 4 kommentarer

Printproblemer med Word2003

Jeg har opdateret office2000 til office2003, men nu er er der en periodisk fejl ved udskrivning af worddokumenter.
Nogle gange (jævnligt)ændrer den på udseendet på dokumentet, når jeg trykker print - det er ligesom om den trækker bogstaverne sammen, måske især omkring æ,ø og Å.
Microsoft kender ikke problemet - er der nogen der gør? Dokumentet kan kun få sit normale  udseende efter en genstart af pc.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
08. marts 2004 - 13:23 #1
Det er ikke fordi du har én printer som standardprinter, og vælger at skrive ud på en helt anden? Hvis den anden printer er en anden model, vil den jo "reformattere" printet for at passe til den ny printer - f.eks. margen og evt. skrifttyper.
Avatar billede susannetcm Nybegynder
08. marts 2004 - 13:33 #2
Nej, jeg har godt nok flere printere tilknyttet, men problemet opstår ligeså tit ved udskrift til standardprinteren.
Avatar billede jkrons Professor
08. marts 2004 - 14:27 #3
Er din printdriver helt opdatereret?
Avatar billede baruch90 Nybegynder
08. marts 2004 - 14:40 #4
Hvis der er noget galt med selve programmet kan du downloade et gratis program, som er tilsvarende word, kaldet openoffice. Du finder officepakken på www.openoffice.org