Avatar billede template Nybegynder
08. marts 2004 - 00:14 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

hjælp til denne template!

Jeg vil gerne dowloade denne template:
http://www.4layouts.com/template.php?cid=12&thisOffset=25&lineIndex=25
Det er nr. 2 fra oven, den med lidt blade på billederne.

Da jeg oploadede filerne blev resultatet dette:

http://www.terapi.1go.dk/

Hvad kan jeg have gjort forkert?
Jeg har bare oploadet det hele i en html mappe.
Avatar billede template Nybegynder
08. marts 2004 - 00:15 #1
OPloadet det hele TIL en html mappe jeg selv har kreeret i ftp programmet.
Man kan jo ikke oploade en mappe:-)
Avatar billede template Nybegynder
08. marts 2004 - 00:19 #2
Nu har jeg prøvet at oploade det hele uden at lægge det i en html mappe. Og så sker der det at den går i gang med at "loade siden" og så stopper den.
Avatar billede want2learn Nybegynder
08. marts 2004 - 00:22 #3
http://www.p2u.dk/585/index.html

jeg uploadet det bare igen.

men det kan være 1go ikek understøtter dette men hvos du har et rigtigt domæne så upload det dertil og det vil virker 100% !!
Avatar billede stone Forsker
08. marts 2004 - 00:30 #4
det vil være mærkeligt hvis de ikke understøtter flash
Avatar billede template Nybegynder
08. marts 2004 - 00:40 #5
nå der kan simpelthen være forskel på hvad firmaerne understøtter osv...
Hmmm. Nå så er det derfor at der er mange der ikke virker måske.

Nå men jeg prøver så lige at uploade til mit alm. domæne.

Sidste spørgesmål want2learn:
Hvorfor kan nogle at templatesne ikke håndtere danske bogstaver såsom æ ø å??
Kan man gøre noget ved det, eller er det bare en forglemmelse fra designeren?

Endnu engang tak for hjælpen. Du får lige lidt god karma af mig:-)
Avatar billede template Nybegynder
08. marts 2004 - 00:42 #6
stone jeg ved de understøtter flash. Jeg har leget lidt med nogle andre sider på samme domæne som dette.
Men måske kan det være noget med dette design?
Ellers er det min mappe struktur?
Avatar billede template Nybegynder
08. marts 2004 - 00:46 #7
ellerdet kan have været noget andet end flash der har været på de andre templates jeg har downloadet. men der var da en del der bevægede sig:-)
Det kan måske også være at det fylder mere end det tilladte 5 MB??
Er det mon det?
Avatar billede want2learn Nybegynder
08. marts 2004 - 01:14 #8
jeg ved at 1go nogle gange fucker lidt op.

ang ÆØÅ der er det noget nyt som er ved at blive godkendt som domæne bogstaver.

problemmer er at domæner var bygget op over det engelske alfabet og der findes ÆØÅ jo ikke.

men man kun nu bruge ÆØÅ i et domæne det kræver dog at den der vil ind på det site dl en lille patch for at kunne komem ind på din side pga ÆØÅ og det er det mange der ikek vælge at gøre og så kan de ikke komme ind på dit site fordi de ikek har denne lille patch de ved jo ikke de skal bruge den og den er vigtig for at køre ÆØÅ domæner.

derfor kan nogle ikke håndtere ÆØÅ da de er omskrevet til engelsk bogstaver som domænerne er.

prøv dog dette
æ = æ
ø = ø
å = å

altså hvis du vil skrive så er det s&arling; håber det envt hjalp !!
Avatar billede want2learn Nybegynder
08. marts 2004 - 01:15 #9
og tak for din karma og for P'ene
Avatar billede stone Forsker
08. marts 2004 - 01:51 #10
de flash templates skal uploades som de er udpakket, du må ikke flytte rundt på filerne eller lægge dem i nye mapper