Avatar billede karim Nybegynder
02. februar 2001 - 00:37 Der er 15 kommentarer og
3 løsninger

56k modem

Der jeg skal ud og købe en ny 56k modem, vil jeg spørge om der er nogen der kender et godt mærke.

Jeg håber nogen kan hjælpe.

hilsen karim
Avatar billede apollo69 Nybegynder
02. februar 2001 - 00:42 #1
Sandberg går man aldrig fejl af.
Avatar billede parazite Nybegynder
02. februar 2001 - 00:54 #2
Lasat er også gode. Det er meget nemt at finde drivere o.l. til, og der er god support på det.
Avatar billede bouggi Nybegynder
02. februar 2001 - 01:01 #3
jeg undrer mig lidt over at du vil invistere i et 56k modm i dise tider hvor ADSL og ISDN er ved at overtage markedet....
men nok om det hvis du har valgt at du vil have et 56k så er TDK lasat at foretrække da det er nemt at hente nyt software dertil
Avatar billede apollo69 Nybegynder
02. februar 2001 - 01:04 #4
Er det et forsøg på at nasse lidt point?
Samme svar som parazite.
Avatar billede bouggi Nybegynder
02. februar 2001 - 01:09 #5
Apollo no way hvis du læser det lidt bedre siger jeg jo netop at jeg ikke foreslår analog modems....
men når det nu skal være er der ingen andre end lasat..
og stop nu det der hakkeri på andre
det er fanme da fuck up at så snart at nogen kommer med et svar så bliver du pissed bare fordi at du muligvis mister lidt point....
vi er faktisk nogle stykker her der skider de point et langt stykke så længe vi bare kan få den hjælp vi spørger om.
ja gu er jeg sur men vent og se hvad der sker når jeg bliver VRED så finder jeg edderbankeme de store ord frem...
Avatar billede parazite Nybegynder
02. februar 2001 - 01:10 #6
bouggi : Ved ikke om du er ny her, men kommentarer som din ovenfor postes normalt som en kommentar, og ikke et svar. :o)
Avatar billede apollo69 Nybegynder
02. februar 2001 - 01:11 #7
Rolig nu.
Avatar billede bouggi Nybegynder
02. februar 2001 - 01:12 #8
det er så ok men apoolo er hurtigt ude med riven og det er ikke første gang men lad være jeg trækker mit svar til mig igen og lader det stå som en kommentar
Avatar billede apollo69 Nybegynder
02. februar 2001 - 01:18 #9
Hentyder du til noget bestemt ang. riven?
Avatar billede bouggi Nybegynder
02. februar 2001 - 01:24 #10
http://www.eksperten.dk/spm/46454
http://www.eksperten.dk/spm/44201
gider ikke finde flere af dem har en der vil have mig med i seng men før du maner dig sådan op bør du nok chekke hvor gammel vedkommende er på eksperten

Avatar billede apollo69 Nybegynder
02. februar 2001 - 01:36 #11
Hvad er dit problem med de to spørgsmål?
Avatar billede apollo69 Nybegynder
02. februar 2001 - 01:39 #12
adsl havde været oprettet i ca. 15 min. og bruger 300 point på to ens spørgsmål.
Er det normalt?
Avatar billede bouggi Nybegynder
02. februar 2001 - 01:42 #13
er det normalt at smide en spand L... i hovedet på folk bare fordi de svarer på noget..
Hvis du kigger engang på mine point er det ikke ligefrem mig der står med flest point her på Eksperten.
Avatar billede bouggi Nybegynder
02. februar 2001 - 01:44 #14
Men nu er det ikke lige det ? lød på så jeg syntes vi skal stoppe vores lille interne fight her og lade dem der har et regulært svar komme til bordet...
No bad feelings herfra.
MVH.
Avatar billede apollo69 Nybegynder
02. februar 2001 - 01:50 #15
Vil du lige kommentere det:
Kommentar fra apollo69
Avatar billede apollo69 Nybegynder
02. februar 2001 - 02:11 #16
Nej, det regnede jeg heller ikke med.
Avatar billede krusell Nybegynder
02. februar 2001 - 15:04 #17
???
Slap lige drengene...
Selfølgelig skal man ikke bare kopiere et svar, men det må da være op til spørgeren, at acceptere det/de svar vedkommene kan bruge til noget.
Og så til selve spørgsmålet: Lasat laver nogle meget lækre modems, men det har du vil allerede hørt.
Avatar billede karim Nybegynder
02. februar 2001 - 20:02 #18
Jeg siger mange tak for det gode kommentar, jeg tror jeg prøver lasat så må vi se hvordan det bliver.

det er anden gang at jeg stiller spørgsmål til experten, så jeg har fundet ud af at 60 point er lovlige meget. Men jeg håber ikke at jeg har været uretfærdig med mine fordeling af poin.

tak