Avatar billede kjoelby Nybegynder
07. marts 2004 - 19:24 Der er 4 kommentarer

Vise AVI film på hjemmeside

Jeg skal vise nogle film som er optaget med digital kamera AVI men den tager lang tid at indlæse, er der et format der kan konverteres til som er bedre at bruge !
Det er filmen Agility på adressen:
http://www.bernersennensider.dk/berner/public_html/staticpages/index.php?page=20040306135631588
Avatar billede krydset Nybegynder
07. marts 2004 - 21:07 #1
mpeg, der skal den ikke hente det hele før den begynder at afspille
Avatar billede kjoelby Nybegynder
07. marts 2004 - 21:15 #2
Hvis jeg konverterer til mpeg vil den så fylde mindre eller vil den bare forsøge at afspille før, men stoppe flere gange fordi at den ikke er læst ind !
Avatar billede krydset Nybegynder
08. marts 2004 - 09:11 #3
det kommer helt an på forbindelsen, jo hurgtigere den der skal se filmen kan modtage data jo mindre problemer vil han have.

Mpeg fylder mere end avi
Avatar billede kjoelby Nybegynder
08. marts 2004 - 10:14 #4
Hvis mpeg fylder mere end avi tror jeg ikke det er en god løsning, det er nok den forkerte vej at gå.