Avatar billede template Nybegynder
07. marts 2004 - 10:53 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til denne template!

jeg har downloaded denne template: http://www.5sec.com/freezone/index6.php

Og efter jeg har uploadet til mit ftp program ser det sådan ud:
http://martinus.1go.dk/

Jeg har lagt txt filen i en mappe kaldet txt som jeg formoder man skal.
Men hvad har jeg gjort forkert?
Skal html filerne også i en txt mappe for sig?

Oder was?
Avatar billede template Nybegynder
07. marts 2004 - 10:54 #1
Det er altså nr. 0006 det drejer sig om:-)
Avatar billede stone Forsker
07. marts 2004 - 11:42 #2
Hele templaten skal uploades som den er og må ikke ændres da txt filen ligger i images, hvis du ligger den i mappen txt kan flash filen ikke finde txt filen
Avatar billede want2learn Nybegynder
07. marts 2004 - 11:44 #3
ved ikke lige hvad du mener !!

men hvis du tager 0006 mappen og uploader filerne til http://martinus.1go.dk/
sådan så filerne i 0006 nu ligger i roden på dit webhotel så virker det.

http://www.p2u.dk/0006/index.html

der virker det jeg valgte at uploade hele mappen og ændre linkene til dit navn jeg kunne også have uploadet filerne til min rod men valgte jeg ikke.

du skal ikke lave en txt mappe:

http://martinus.1go.dk/
flashnavigation.html
home.html
index.html
page2.html
page3.html
page4.html
page5.html
0006.swf
IMAGES

sådan skal det uploades og så virker det.

Hvis du vil ændre teksten på dine sider gør du det i page siderne og index/home siden
Avatar billede template Nybegynder
07. marts 2004 - 14:26 #4
Wanttolearn-> Ok så virkede det:-)

Men musikken er da ikke med??????????????????????
Hvordan kan det være?
Avatar billede want2learn Nybegynder
07. marts 2004 - 14:38 #5
det er fordi der ikke er en musik fil !!
Avatar billede want2learn Nybegynder
07. marts 2004 - 14:42 #6
problemmet er at du/jeg ikke ved hvad de kalder deres musik fil så du skal kontakte dem og høre hvorfor musikfilen ikke virker !!

og det gør den ikek fordi flash filen ikke kan finde filen og vi kan ikek komme ind i den og finde ud af hvad den hedder mm da det er swf filen du har og ikek fla filen !!
Avatar billede stone Forsker
07. marts 2004 - 15:11 #7
forstår heller ikke hvordan man kan sætte musik ind fra evenescence "bring me to life" og distrubere en templates.... har de fået licens til at inplementere musikken i templaten? tja hvem ved....
Avatar billede template Nybegynder
07. marts 2004 - 17:47 #8
Stone....ja det tænkte jeg også på:-)
det har de sikkert ikke...
Avatar billede template Nybegynder
07. marts 2004 - 17:48 #9
tak for svaret Wanttolearn, og alle andre...

Wanttolearn-> Hvis der er noget mere så hold venligst øje med samme kategori ikke??
Jeg skal nok give gode point... :-)

Temp
Avatar billede want2learn Nybegynder
07. marts 2004 - 18:26 #10
jeg siger tak og hvis det er du skal have hjælp i et andet spm om dette spm evt læg en kommentar herinde så får jeg automatisk en henvendelse på min mail uden at det strider imod dette sites regler !!
Avatar billede template Nybegynder
08. marts 2004 - 00:12 #11
Hey igen Want2learn..

Kunne godt bruge lidt hjælp igen:-)

Samme kategori