Avatar billede kloge-aage Nybegynder
06. marts 2004 - 22:11 Der er 1 kommentar

GPRS hastighed

Hvad er hastigheden på GPRS ?. Findes der fx opkaldskort som er hurtigere end andre ?. Er der forskel på hastigheden hos de forskellige udbydere ?. Er der stor forskel på mb-prisen ?. Hvad giver den hurtigste GPRS-forbindelse, hvis prisen er uden betydning ?.
Avatar billede horselord Nybegynder
08. marts 2004 - 16:56 #1
Hastighedem er fra ca. 30-50 Kbit/sek mener jeg. Ved Telmore er prisen 10 kr pr. mb. tror det er noget af det billigste. Hastigheden er den samme ved alle selskaber, dog afhænger det af hvor meget trafik der er på mobilnettet. Når jeg går på internettet med GPRS plejer det at gå næsten lige så hurtigt som med et 56k modem