Avatar billede da9el Nybegynder
06. marts 2004 - 18:36 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

System så man ikke skal rette i HTML kode..

Hej jeg er i gang med at udvikle en webside hvor det skal være muligt for en eller flere personer at skrive og sætte biller ind på websiden uden nogle af os skal rette i html hver gang. også skal det være gratis og ikke alt for besværligt. Det må meget gerne være i html.
                    Hilsen Daniel
Avatar billede olebole Juniormester
06. marts 2004 - 18:58 #1
<ole>

Det, du efterlyser, hedder et CMS (Content Management System). Sådan et kan du ikke lave i HTML/JavaScript - du skal bruge et serversprog som PHP, ASP, ASP.NET, JSP, Perl/CGI.
Søg f.eks. på www.hotscripts.com

/mvh
</bole>
Avatar billede many Nybegynder
07. marts 2004 - 16:00 #2
Du kan måske bruge et af de mange webblog-CMS'er, som er at finde på nettet:

http://textpattern.com
http://pmachine.com/
http://www.movabletype.org/

/many
Avatar billede olebole Juniormester
07. marts 2004 - 20:49 #3
... jamen, goddag  :)
Avatar billede many Nybegynder
07. marts 2004 - 21:07 #4
Var det et svar? ;o)
Avatar billede olebole Juniormester
07. marts 2004 - 23:22 #5
Blot et be-bef-befippet udbrud  :)
Avatar billede da9el Nybegynder
08. marts 2004 - 17:54 #6
Jeg deler ponitene mellem jer for i begge to havde nogle gode sider abselut kunne bruges.
Men hvordan gir jeg jer point?? heh...
      Hilsen Daniel
Avatar billede many Nybegynder
08. marts 2004 - 18:01 #7
...ved at spørge, om Olebole vil lægge et svar. Måske kan points få ham af-befippet :)
Avatar billede da9el Nybegynder
08. marts 2004 - 18:05 #8
Men hvordan giver jeg så dig point??
Kan man ikke dele dem??

              Hilsen Daniel
Avatar billede roenving Novice
08. marts 2004 - 18:09 #9
Jo, men kun brugere, som har lagt et svar kan få points, så du skal bede de to svarere om at lægge et svar, så kan du dele dem lige ved at markere begge navne i dropdown-boxen eller vælge avanceret og selv foretage din deling !-)

Se forøvrigt: http://expfaq.1go.dk
Avatar billede da9el Nybegynder
08. marts 2004 - 18:21 #10
Når men pølhatte vis i vil have et jeres point så lig lige svar!!
      Hilsen Daniel
Avatar billede da9el Nybegynder
09. marts 2004 - 14:10 #11
HALLO HVIS DER IKKE SNART SKER NOGET SÅ TAGER JEG DEM SELV!!
      Hilsen Daniel
Avatar billede olebole Juniormester
13. marts 2004 - 18:09 #12
Såså ... hop bare ned fra trampolinen - det er flere år siden, jeg var her 24/7  :)

... nu mangler vi bare et svar fra many-tøsen  :)
/mvh
Avatar billede many Nybegynder
14. marts 2004 - 17:50 #13
Som skrevet 08/03-2004 18:01:57, overlader jeg gerne til andre at pointhøste.
Avatar billede da9el Nybegynder
05. april 2004 - 08:37 #14
.