Avatar billede thanhplay Nybegynder
06. marts 2004 - 12:43 Der er 1 løsning

Pioneer 107D dvdbrænder medier/firmware

Er der nogle som har erfaringer med denne brænder ??
Jeg har fået en del fejlbrænderinger på det sidste, og ved ikke om det er firmwaren eller medierne som gør dette.
Synes at det er underligt, da jeg nogle gange kan brænde uden problemer endda med 8x på Premium medier, og andre gange får jeg en fejlbrændning hvis jeg brænder ved 4x.

-Kan i anbefale en firmware ?? Jeg har prøvet en del firmware og ingen af dem har været stabile.
-Hvilke medier skal jeg holde mig til ??

Thanhplay
Avatar billede thanhplay Nybegynder
15. april 2005 - 12:01 #1
brug Verbatium