Avatar billede nosfaratu Nybegynder
01. februar 2001 - 17:25 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Divx

Nogen der kan sige mig hvor jeg kan downloade film(biograf Film) i divx format.
!!!!!!!!!!!!GRATIS!!!!!!!!!!!!
Avatar billede jones Nybegynder
01. februar 2001 - 17:27 #1
Er ulovlig på eksperten !!!!

Avatar billede jones Nybegynder
01. februar 2001 - 17:27 #2
luk spørgsmållet eller bliv slettet
Avatar billede dr_scoop Nybegynder
01. februar 2001 - 17:28 #3
Hmmm, dette er nok ikke det korrekte forum at spørge i!!!

/Dr_Scoop
Avatar billede mrcorex Nybegynder
01. februar 2001 - 17:32 #4
Hmmmm..
Avatar billede pstric Nybegynder
01. februar 2001 - 17:39 #5
nosferatu>> Det eneste du tilsyneladende har lavet herinde er at distribuere AudioGrabber via din grim_grim Hotmail adresse. Følg dog reglerne.
Avatar billede autoexe.bat Nybegynder
01. februar 2001 - 17:43 #6
Fy fy slemme dreng!
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
01. februar 2001 - 17:52 #7
sådan gør du:

Grib den lokale tlf-bog og slå op på siden med politiet og ring det nummer der står der. Efter et par sekunders vente-tid, så fortæl den flinke person i den anden ende at du er pædofil og har lige taget en lille unge i røven. Tyve minutter senere bliver du eskorteret til en varm stue med gratis kabel-tv og video-film.......

Hva siger du så? - Det er det man kalder !!!GRATIS!!!

HANSEN2000
Avatar billede pstric Nybegynder
01. februar 2001 - 17:55 #8
*LOOOOOOOOOOOOOL*
Avatar billede Trine Nybegynder
01. februar 2001 - 20:13 #9
Det er pisse ulovligt, lige som MP3\'er og pirat-programmer. Men hvis du downloader IMESH, så bestemmer du jo selv, hvad du vil downloade. Der kan man dele alle typer filer. Jeg bruger det f.eks. til at hente sjove videoclip\'s á la Kamerakiks osv. Du kan finde programmet på http://ftp.net.uni-c.dk/tucows/adnload/153275_50869.html
Programmet er jo ikke ulovligt i sig selv. Det er nogle af de ting man kan hente der, som er ulovlige. Det er genialt, hvis man skal dele nogle filer med vennerne ;-)

Du bestemmer jo selv, hvad du vil downloade. Men du skal bare vide, at den type fil du søger, er virkelig strafbart. It\'s up to U!

Trine / Misskat
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
01. februar 2001 - 23:18 #10
MP3\'er er IKKE ulovlige!

De er kun ulovlige, *hvis* man ikke har fået lov til at converte dem over til formatet.

HANSEN2000
Avatar billede wismann Nybegynder
02. februar 2001 - 00:08 #11
det er jo ikke helt Smart at spørge her inde om det.
Avatar billede pstric Nybegynder
02. februar 2001 - 08:35 #12
nosfaratu spurgte konkret til biograffilm. Der kan vist ikke være nogen tvivl om at det er ulovligt.
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
02. februar 2001 - 12:27 #13
pstric>>> heheh - medmindre det er en \"open-source\" film :_> LOL!

HANSEN2k