Avatar billede amfora Nybegynder
04. marts 2004 - 00:17 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Outlook mærkelig indbakke!

Jeg har en ven hvor hans Outlook opfører sig lidt mærkeligt.
Når jeg sender en email til ham, bliver den placeret direkte i slettet post, uden at filen er set eller rørt.
Derimod fik han også nogle spam email, og de blev placeret som normalt i indbakken.

Mens jeg var hos ham sendte jeg en email fra min Ofir mail og den kom i indbakke som normalt.

Hvad gør forskellen og hvad er der mon sket?
Kan han mon få det lige omvendt så spam ryger direkte i slettet post, og mine email i indbakke?
Hvordan bliver det løst?
Avatar billede aovergaard Nybegynder
04. marts 2004 - 01:21 #1
Jeg kunne forestille mig at han måske er kommet til at oprette en regel, som siger at alle de mail fra dig er uønsket, og skal direkte i slettet post. Prøv lige at tjekke de regeler, og se om det ikke er det som er tilfældet.
Avatar billede amfora Nybegynder
20. marts 2004 - 22:11 #2
Ja det var det, tak for hjælpen.
Tryk et svar hvis du vil have point

MVH

Amfora
Avatar billede aovergaard Nybegynder
20. marts 2004 - 22:57 #3
Svar *S* Glad for at jeg kunne hjælpe jer.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
21. marts 2004 - 18:49 #4
Du skal markere mit navn og så trykke på accepter, ellers virker det ikke *S*
Avatar billede amfora Nybegynder
22. marts 2004 - 01:46 #5
ja, ja , ikke haste med mig!  :-)
Avatar billede aovergaard Nybegynder
22. marts 2004 - 11:49 #6
*LOL* Takker for point;)