Avatar billede berg Nybegynder
03. marts 2004 - 21:45 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sessions og andet

Hey...

Jeg har lidt svært ved at løse det her problem, og ville høre om der var nogen der kunne hjælpe eller havde et godt link til et eksempel.

Jeg er igang med at opbygge en side, af flere php sider (vha. include). Sidens data hentes fra en MySQL database. Nu har jeg det konkrete problem, at jeg vil kunne trykke på et link på den ene side (f.eks. hovedside.php), og så skal der ændres en globalvariabel (sessions, right?). Men ikke nok med det, så skal menu-siden helst kunne 'opdage' det, og opdatere sig selv efter variablen (altså ændre sine data ud fra den nye variabel og de dertilhørende data i MySQL). Og jeg er lidt i tvivl om hvorvidt jeg skal bruge sessions og php-self e.l., og kan heller ikke helt få det til at spille. Nogen der har gode kode-eksempler eller kan hjælpe / komme med hints?

På forhånd tak.
Avatar billede mccookie Seniormester
04. marts 2004 - 11:39 #1
Kig forbi www.razor.dk
Ellers søg her på eksperten
Avatar billede berg Nybegynder
04. marts 2004 - 16:48 #2
Nå, fuck det.