Avatar billede salling Nybegynder
01. februar 2001 - 12:51 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Dropdown menu som på TV2

Hej

er der nogen der har et script liggende til en drop down menu i stil med det tv2 bruger? JEg vil gerne have en menu med en ramme omkring boksen.

mvh STIG
Avatar billede Trine Nybegynder
01. februar 2001 - 12:52 #1
Jepper...Skal jeg sende det til dig?
Avatar billede christian-s Nybegynder
01. februar 2001 - 17:22 #2
misskat, ville du ikke også gerne sende det til mig, da jeg godt kunne bruge sådan et script??
christian@steffensenweb.dk
Avatar billede salling Nybegynder
01. februar 2001 - 19:35 #3
Ja tak. Det vil være perfekt!
Avatar billede salling Nybegynder
01. februar 2001 - 19:41 #4
min mail: stig@salling.nu

mvh STIG
Avatar billede Trine Nybegynder
01. februar 2001 - 20:24 #5
Jeg blev desvære syg og måtte tage hjem.
Men jeg sender den til dig Salling!

Christian: Opret et nytspørgsmål, som hedder:
Dropdown fra Misskat ønskes, så jeg får lidt bobs for det.

Trine Misskat
Avatar billede christian-s Nybegynder
01. februar 2001 - 20:28 #6
øv,øv man plejer ellers at \"offentliggøre\" sin kode her på eksperten...
Avatar billede Trine Nybegynder
01. februar 2001 - 20:31 #7
Ååååh kom nu...Bare 30 bobs!

;-)

Trine / Misskat!
Avatar billede christian-s Nybegynder
01. februar 2001 - 20:55 #8
nej du, det går vist ikke.....
Avatar billede Trine Nybegynder
01. februar 2001 - 20:55 #9
Why not?
Avatar billede moa Nybegynder
01. februar 2001 - 20:58 #10
misskat: Vi er vist stødt sammen tidligere idag ,-) - og lad nu være med at misforstå det her, det er altså IKKE for at forfølge dig, men christian-s har altså fuldstændig ret: Det er altså ikke kun noget man \"plejer\", det er faktisk noget man SKAL - hvis du ikke tror det skal jeg gerne finde eksempler hvor admin kommenterer på netop dette!

For selve meningen med Eksperten er jo netop at UDVEKSLE VIDEN og ikke at skrabe flest mulig point til sig!! - Så derfor skal vi altså normalt allesammen have glæde af de svar der kommer i det her forum, hvorfor svarene normalt skal være tilgængelige for alle, eller I de tilfælde hvor det ikke umiddelbart er muligt, at man selvfølgelig mailer det ønskede til alle der måtte ønske det!

Så begynd nu at opføre dig pænt ikke! - og ellers selvfølgelig alt mulig held og lykke på Eksperten ,-)
Avatar billede christian-s Nybegynder
01. februar 2001 - 21:00 #11
derfor...
Avatar billede christian-s Nybegynder
01. februar 2001 - 21:05 #12
for ikke at være alt for uskyldig, varede det også lidt tid inden jeg fandt ud af det.... men generelt plejer det ikke at være noget problem!

Sov godt :o)
Avatar billede Trine Nybegynder
01. februar 2001 - 21:16 #13
Det er lidt svært at skrive koden MOA, den består jo af en HTML-fil og en JS-fil. Så det kan jeg ikke rigtig se nogen mulighed for at skrive ned her. Man er her vel for at hjælpe, og det gjore jeg ;-)

Så deeeeeet!
Avatar billede christian-s Nybegynder
01. februar 2001 - 21:20 #14
e-mail\'en er jo opfundet, og den bliver også jævnligt brug her OGSÅ selvom der ikke er blevet givet point for det....
Avatar billede moa Nybegynder
01. februar 2001 - 21:24 #15
misskat: \"eller I de tilfælde hvor det ikke umiddelbart er muligt, at man selvfølgelig mailer det ønskede til alle der måtte ønske det!\"

Selvfølgelig skal du ikke skrive en HTML-fil herinde, du skal blot maile det til christian-s, ellers bliver det en admin-sag, mere er der desværre ikke at sige til det!!
Avatar billede moa Nybegynder
01. februar 2001 - 21:29 #16
Der er et udmærket admin-svar her
http://www.eksperten.dk/spm/23775
Avatar billede Trine Nybegynder
01. februar 2001 - 21:38 #17
Okay okay, \'åndsboller\'!

here we go!

Filen er sendt til Tigger-boy-christian!
Drop nu der her spørgsmål!

:-)
Avatar billede moa Nybegynder
01. februar 2001 - 21:41 #18
Sorry, jeg kan simpelthen ikke lade være:
moa - misskat: 2 - 0
;-)
Avatar billede Trine Nybegynder
01. februar 2001 - 21:45 #19
So what!

1. gang stikker altid stikker!
Man skulle aldrig fortælle dig, hvis man lavede noget ulovligt...for så ville dolke vedkommende i ryggen med en dolk.

Men Eksperten er nok glad for (undskyld ordet) \'røvslikkere\' som dig! Tag det ikke ilde op, kunne ikke finde bedre ord. *Måske bytter jeg ordet: \'røvslikker\' med: \'stræber\'*

Smiiiiiiiil for pokker :-)
Avatar billede moa Nybegynder
01. februar 2001 - 21:47 #20
ROFL!!! - Jamen du må da også sove godt ,-)
Avatar billede Trine Nybegynder
01. februar 2001 - 21:48 #21
Osse dig! Nat nat!
Avatar billede christian-s Nybegynder
02. februar 2001 - 08:48 #22
takker for mail !!
Avatar billede Trine Nybegynder
02. februar 2001 - 09:21 #23
Ikke meningen jeg skulle lyde hidsig i mailen, det var en joker ;-)

Håber du finder ud af menuen!
Avatar billede christian-s Nybegynder
02. februar 2001 - 18:09 #24
den er helt fin, den virker godt!! takker igen :)
Avatar billede Trine Nybegynder
02. februar 2001 - 18:15 #25
Det var så lidt!
Jeg synes også selv den er perfekt!