Avatar billede sebastianfck Nybegynder
03. marts 2004 - 19:06 Der er 9 kommentarer

Fodbold Projekt

Hej.
Jeg har i tankerne at lave et Fodbold site, Med nyheder, stillinger osv. Men så tænker i nok sikkert, hvad skulle få folk til at gå ind på denne side i stedet for eks. www.bold.dk.
Og det er fordi der skal være en funktion, hvor man kan spille på på de diverse fodbold kampe. Og det skal ikke være for rigtige penge, men fiktive penge.

Det eneste problem er at jeg mangler en programør til at hjælpe med til projektet. jeg har et muligt design.

Har du lyst til at høre mere så skriv :)
Avatar billede fun22 Nybegynder
03. marts 2004 - 19:10 #1
vil da godt høre mere... Kontakt mig på MSN: jtp@home2.gvdnet.dk
Avatar billede laksefar Nybegynder
03. marts 2004 - 19:11 #2
Tak for idèen;)
Avatar billede sebastianfck Nybegynder
03. marts 2004 - 19:11 #3
:)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
03. marts 2004 - 19:48 #4
laksefar - Husk nu at en idé nedslrevet først og har copyright på indhold - Man kan ikke senere komme og sige "det fandt jeg på - to timer før dig..."
Avatar billede laksefar Nybegynder
03. marts 2004 - 20:01 #5
Nikolajdu, det var en joke:) For at fortælle at han skal passe lidt bedre på sine ideèr...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
03. marts 2004 - 20:06 #6
Absolut :))
Avatar billede apoze Nybegynder
14. maj 2004 - 14:14 #7
sebastianfck ::
Har selv haft samme idé engang men så ligger problemet bare i hvem der skal sidde og opdatere alle kampene så brugerne for point.
Kan godt stå for programmeringen gratis hvis jeg får 50/50 af alle indkomster.
Kontakt mig på Apoze@sol.dk hvis det er noget.

mvh. Apoze!
Avatar billede procept Nybegynder
20. juni 2004 - 12:48 #8
sebastianfck -->Hvor langt er du med dette !
Jeg er ved at være klar med et koncept/projekt der kommer meget tæt på din idé.

Har det fortsat din interesse ??
Avatar billede aciboy Nybegynder
24. november 2004 - 13:05 #9
Ikke for at strø alt i såret, men jeg hørte om nogle gutter til der i forbindelse med VM lavede en SMS-service hvor man så fik resultater og målscorere fra alle kampene tilsendt pr. SMS. Men de blev lukket pga. copyright og sagsøgt, fordi de ikke havde købt rettigheder til at bringe resultaterne. Ja, det lyder LANGT UDE, men det er sandt. Så måske bør du lige undersøge, hvordan det ser ud med Superligakampe, Champions League osv. rent copyright-mæssigt...