Avatar billede dristensen1 Nybegynder
03. marts 2004 - 18:09 Der er 2 kommentarer

skiftning af harddisk

Sidder med en Powerbook, hvor harddisken skal skiftes. Den gl begyndte at "tikke" og kunne ikke læse fra disk. Derfor tænkte jeg "ny harddisk". Skal man have en kompatibel harddisk, ell er det lige meget, og i så fald hvilken.
Skal man være specielt opmærksom på nogle finurligheder når den skiftes?
Avatar billede egonspock Seniormester
03. marts 2004 - 23:44 #1
Jeg ville nok checke efter her først: http://forums.xlr8yourmac.com/drivedb/search.drivedb.lasso
Du skriver ikke hvilken model det er, så det kan være svært at sige noget mere specifikt, men prøv dette link og se evt. også xlr8yourmac.com's sider om installation, hvis du selv vil gøre det.
Avatar billede martin.jensen Nybegynder
25. marts 2004 - 13:38 #2
På de gamle G3 Powerbook er det rimeligt simpelt og du kan bare gå i gang. På G4 powerbooken skal man lige holde tungen lige i munden da lortet skal splittes mere eller mindre totalt ad.