Avatar billede kukjxoxl Nybegynder
03. marts 2004 - 17:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp. IE Vil ik' køre ordentligt!

Jeg har XP Home Edition, Service pack 1 og internet explorer 6.0.

I går virkede mit IE fint, men efter jeg har tændt i dag vil den kun vise ikonet i proceslinjen. Hvis jeg prøver at klikke på det eller forstøre det sker der ingen ting.
Hvad gør jeg?

P.s. Jeg har prøvet at lukker alle programmer ned først uden held...
Avatar billede halifax Nybegynder
03. marts 2004 - 17:23 #1
Kør en Systemgendannelse fra i går, hvor det virkede. Så burde det virke i dag igen.
Avatar billede kukjxoxl Nybegynder
03. marts 2004 - 17:34 #2
Jeg er ked af at sige at jeg har haft taget Systemgendannelse fra...
Men jeg har fundet ud af at den åbner vinduet på min sekundere skærm (jeg plejer at havde den slukket)!
Hvordan for jeg den til at åbne den igen på min primære?
Avatar billede kukjxoxl Nybegynder
03. marts 2004 - 17:44 #3
okey det her er wird... nu virker det hele fint igen og det er uden jeg har gjordt noget...
Du får point'ne aligevel!!!