Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
03. marts 2004 - 16:45 Der er 13 kommentarer

Søger en der kan lave et Comunnity site!

Hej!

Jeg søger en der kan lave et community site. Det skal fungere som et dateing system (dateing site). Dog med mindre funktioner end et dateing system.....Du skal helst oplyse en cirka pris her på eksperten.dk for mere info kontakt mig på predragpiletic@hotmail.com (msn)

(Finder du deriomd et link til en gratis Community system, for du ingen penge men 200 point)
Avatar billede bufferzone Praktikant
03. marts 2004 - 18:44 #1
du kan måske downloade noget færdigt her

http://www.fullxml.com det er en færdig asp baseret portal
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
03. marts 2004 - 18:47 #2
Jeg har prøvet denne, men kunne ikke finde ud af det.
Avatar billede bufferzone Praktikant
03. marts 2004 - 18:48 #3
Ja det husker jeg, jeg har ikke haft tid til at kikke på det endnu. jeg vender tilbage snarest muligt
Avatar billede zuiq Nybegynder
03. marts 2004 - 21:00 #4
Jeg kan godt lave et sådan system. Det vil koste omkring 1500-2000 kr. Kontakt mig hvis dét er interresant.

Email: mads@shadeless.dk
MSN: zuiq@hotmail.com
Hjemmeside: http://www.Shadeless.dk

Mvh.
Mads Hansen,
Shadeless Productions
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
03. marts 2004 - 21:07 #5
Er det med design eller uden?
Avatar billede zuiq Nybegynder
03. marts 2004 - 21:09 #6
Med design.
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
03. marts 2004 - 21:13 #7
Hva hvis det er uden? Altså bare en hvid?
Avatar billede zuiq Nybegynder
03. marts 2004 - 21:17 #8
.. Det er lidt svært at lave sådan et system uden noget design overhovedet ... Men jeg kan lave designet på et minimum -som du selv senere kan gøre mere ud af.
Det ville nok koste omkring 1500 kr.
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
03. marts 2004 - 21:20 #9
Ok. Du vil høre fra mig, pr. msn.    (i øvrigt flot site)
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
03. marts 2004 - 23:44 #10
Er der ikke andre der har et tilbud? Eller bare en der kan lave et betalingssystem? SÅ mail mig hvis du kan lave community system og/eller betalingssystem på predragpiletic@hotmail.com (msn) eller her på eksperten
Avatar billede hensker Nybegynder
09. marts 2004 - 10:29 #11
Prøv www.groupcare.dk jeg ved ikke 100% hvad man kan derinde, men der er nok noget du søger. Der skulle meget gerne være en gratis version, men den er nok ikke så god og hvis man skal have den fulde version koster det 100kr. p.a. Håber du kan bruge den
Avatar billede theprofessor Nybegynder
23. marts 2004 - 18:47 #12
groupcare ere gratis for private, men koster for firmaer. Men der findes andre alternativer, end at designe det selv....
Avatar billede clight Nybegynder
27. juli 2005 - 10:16 #13
Jeg kan lave et dating site uden design for 2.000 kr inkl. design bliver det 3.000