Avatar billede kent18 Nybegynder
03. marts 2004 - 12:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Novell 4.11 Error

Hejsa, vi sidder og er ved at installere Novell 4.11 Printserver, når vores server starter beder den om password, og det indtaster vi og det og den acceptere det og kommer der efter med følgende fejl:

PSERVER-4.15-29

The host device was not specified in the printservers directory services attribute list, the printserver would attempt to use the local server as a host device. Warning the job audit logging feature may not function properly.

Program execution may not continue normaly.

Press Escpae to continue.

Håber i kan hjælpe da' det er vores svendeprøve!

Mvh kent
Avatar billede occir76 Nybegynder
03. marts 2004 - 12:28 #1
har i lagt en support pack på mener det er support pack 9 i skal have drønet på i en fart.. har i lavet et NDS ... ?
Avatar billede kent18 Nybegynder
03. marts 2004 - 12:58 #2
Ok hvor finder du den support pack???
evt. link
Avatar billede occir76 Nybegynder
03. marts 2004 - 13:05 #3
http://support.novell.com/servlet/filedownload/uns/pub/nw4sp9.exe/

men ved i hvor man ligger et support pack på ?
Avatar billede occir76 Nybegynder
03. marts 2004 - 14:57 #4
skriver i bare

load install.nlm

og vælger den rette menu.. men det står osse i readme filen i support packen.
Avatar billede palle.kaastrup Nybegynder
04. marts 2004 - 06:46 #5
Hej Kent

Du burde kunne hente hjælp på denne adresse http://support.novell.com/cgi-bin/search/searchtid.cgi?/2919686.htm

Mvh.
Kaastrup
Avatar billede kelvindam Nybegynder
30. marts 2004 - 12:55 #6
PSERVER er den "gamle" Print server del.
Hvis i ikke har smidt en printer på LPT porten, så kan i bare se bort fra denne fejl.
Gå evt. ind i autoexec.ncf og rem linien ud der starter PSERVER.NLM

KDAM