Avatar billede grunken Nybegynder
03. marts 2004 - 02:25 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

min-width i ie

Er det mig der er disfunktionel, når jeg ikke kan få "min-width" til at have nogen effekt på et element i IE ?

virker fint i alle andre afprøvede browsere

et "ja/nej" svar er vel fint :o)
Avatar billede swuppe Nybegynder
03. marts 2004 - 11:52 #1
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2004 - 12:39 #2
Men, IE opfatter vistnok width som betydende min-width.
Avatar billede skovenborg Nybegynder
03. marts 2004 - 20:59 #3
IE kender godt min-height - men bare ikke i den forstand som standarden hentyder til:
http://msdn.microsoft.com/workshop/author/dhtml/reference/properties/minheight.asp

min-height virker i følge M$ kun på td,th og tr elementer og _kun_ i en fixed-layout table (<table style="table-layout:fixed;">) - se eksemplet på linket.
Avatar billede grunken Nybegynder
04. marts 2004 - 10:40 #4
I skal have tak for inputs folks :o)

smid et svar og jeg kommer lidt i bolchekassen hos jer alle :o)

Løsningen hos mig blev at bruge noget ie properitær kode :o), og pludselig kan man få det til at fungere i alle nyere browsere :o)

width:expression((document.body.clientWidth < 820) ? "750px" : "94%" );
Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2004 - 12:20 #5
Her er et fra mig, men det er vist nærmere swuppe og skovenborg, der fortjener.
Avatar billede swuppe Nybegynder
04. marts 2004 - 12:48 #6
svar
sandbox -> det er korrekt at IE opfatter width som min-width, hvilket kan være både godt og ondt (personligt finder jeg det ret irriterende).
skovenborg -> jeps, men nu var det min-width der blev spurgt til !o)

Interessant løsning btw.
Avatar billede skovenborg Nybegynder
04. marts 2004 - 17:29 #7
hovsa - den havde jeg ikke lige set ;-)
Avatar billede grunken Nybegynder
04. marts 2004 - 17:39 #8
Skovenborg det havde jeg egentligt heller ikke, men linket var jo egentlingt brugbart nok..! Jeg antager at du med at ligge en kommentar springer over points?
Avatar billede grunken Nybegynder
04. marts 2004 - 17:40 #9
Ellers må du jo lige sige til :-)

og tak for hjælpen alle!
Avatar billede skovenborg Nybegynder
04. marts 2004 - 18:04 #10
grunken >> Det er helt i orden med mig ;-)