Avatar billede cms Nybegynder
03. marts 2004 - 02:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Alpha/beta-testere søges til C# kodeanalyse-komponenter

Hej alle C#-elskere !

Jeg søger betatestere til test af en komponentpakke til kodeanalyse af C#-kildefiler, som jeg netop har skrevet. Med komponenterne kræver det fx mindre end 10 linjers kode at lave "code completion proposals" (dvs. den velkendte dropdownbox med en liste over alle tilgængelige symboler til en given position i koden).
Samtlige symboler, statements, expressions osv. parses til objekter som svarer til Microsofts Code Document Object Model - hvilket gør det perfekt til analyser, debugging, code exploring, lettere redigering / integration med et IDE og så videre.

Systemet er integreret med en kodegenerator, således at alle objekterne kan regenerere koden. Det er derfor særdeles velegnet til automatiserede omstruktureringer af store mængder kode. Der medfølger også en komponent som har det specifikke mål at formattere C#-kode pænt og nydeligt.

Har det fanget din interesse så smid en mail med emnet "c#" til creatix@creatix.dk

Med venlige hilsner,
Christian Scheuer
Avatar billede cms Nybegynder
16. marts 2004 - 20:29 #1
Hmm.. ingen interesserede?
Avatar billede cms Nybegynder
10. maj 2004 - 10:05 #2
Lukker