Avatar billede milandt Nybegynder
03. marts 2004 - 01:19 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

FTP - opsætning

Hejsa

Nogen der kender BulletProof FTP server? - eller måske alligevel kender løsningen på mit problem..

Jeg har sat en "BulletProof FTP server v. 2.2.1" op, og det virker.. umiddelbart. Hvis jeg overføre store filer (både op og ned) så er klienten ikke længere logget ind når overførslen er færdig..

[00:29:50] RETR ----
[00:29:50] 150 Data connection accepted from x.x.x.x:xxxxx; transfer starting for ---- (818138636 bytes).
[00:49:26] Connection lost: Server
[00:49:26] Attempting to Reconnect.
[00:49:30] Connecting to Server

Filen er blevet overført, men det er ikke videre optimalt at forbindelsen i mellemtiden er blevet afbrudt.. eller mere korrekt sagt, klienten er blevet logget af.

Fx prøver min klient så at connecte igen, hvilket den godt kan, og så henter den filen igen. Kan bare slå det fra, ja, men vil hellere ha løst problemet..

Synes ikke BulletProof har så mange options, og har prøvet at eksperimenter med forskellige settings, men kan ikke rigtig finde noget der virker..

Nogen forslag?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
03. marts 2004 - 05:40 #1
måske er løsningen her--> http://www.bpftpserver.com/?page=faq#Usage.9
:O)
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2004 - 09:20 #2
Det er ikke fordi at brugeren er inaktiv, i en vis periode. For så kan man sætte den op til, selv at smide folk af...
Avatar billede hell_keeper Nybegynder
03. marts 2004 - 09:23 #3
Når en bruger uploader/Downloader er bruger ikke inaktiv. Kan du sende dine instillering på serveren, og på den/de brugere det sker ved.
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2004 - 09:33 #4
"Når en bruger uploader/Downloader er bruger ikke inaktiv" <--- Det er jeg klar over.

Men spørger skriver jo: "så er klienten ikke længere logget ind når overførslen er færdig.."
Så jeg regnede med at brugeren blev smidt af efter at overførelsen var forbi
Avatar billede milandt Nybegynder
03. marts 2004 - 11:27 #5
Overførslen bliver i al fald til endebragt, og det eneste jeg ved er at så snart filen er blevet overført (både op og ned) så prøver klienten at connecte igen :
[00:49:26] Connection lost: Server
[00:49:26] Attempting to Reconnect.

makes no sense...
Avatar billede milandt Nybegynder
03. marts 2004 - 11:28 #6
bartfreak < hvordan skulle det ha noget med problemet at gøre?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
03. marts 2004 - 11:49 #7
det ved jeg heller ikke..O/
sorry
Avatar billede milandt Nybegynder
03. marts 2004 - 19:42 #8
har prøvet med flere FTP servere, og problemet er det samme... kan det være noget med router opsætning?
Avatar billede milandt Nybegynder
11. marts 2004 - 03:14 #9
?
Avatar billede milandt Nybegynder
15. marts 2004 - 10:57 #10
op
Avatar billede milandt Nybegynder
03. juni 2005 - 11:34 #11
lukker