Avatar billede darthmaul Nybegynder
25. september 1999 - 20:31 Der er 12 kommentarer og
3 løsninger

Se tv på computer...

Min ven har et Asus Riva TNT 2 3800 Ultra Deluxe.
Han vill gerne se tv på hans computer, hvordan gør.

-Han sprugte mig og jeg lod det gå vider til experten.dk...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
25. september 1999 - 21:02 #1
jeg har også sådan et kort...

du skal vist have en Asus TV box...

læs om den her: http://www.asus.com.tw/products/addon/vga/tvbox/index.html

alternavtivt kan du sætte en video til Video In stikket og så bruge videoen som modtager
Avatar billede cyberesben Nybegynder
25. september 1999 - 21:02 #2
det skulle have været et svar hehe
Avatar billede darthmaul Nybegynder
26. september 1999 - 13:57 #3
Hvis nu jeg sætter en playstation eller en video i, hvilket progrm skal jeg så åben?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
26. september 1999 - 14:00 #4
Det der live3800 eller hvad det hedder...
Avatar billede bgjensen Nybegynder
26. september 1999 - 16:54 #5
Til kortet medfulgte et kabel som skal sidde i TV-IN på kortet og den anden ende skal sidde i fjernsynet.
Hvis hans fjernsyn understøtter s-vhs skal han bruge det kabel med 4 ben i hver ende, ellers skal han bruge det kabel med 7 ben og et enkelt stik i den anden ende, som han så sætter i fjernsynet.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
26. september 1999 - 17:07 #6
gunni, det var ikke det han spurgte om
Avatar billede bgjensen Nybegynder
27. september 1999 - 20:12 #7
Til cyberesben: Hvis det ikke hvar det han spurgte om hvad var det så?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
27. september 1999 - 20:52 #8
hvordan han kunne se TV (altså sætte antennestikket til sin puter)
Avatar billede bgjensen Nybegynder
27. september 1999 - 20:56 #9
Det kommer an på om han vil se TV uden at have et fjernsyn, eller om han vil se TV på computeren selv om han har et TV, f.eks hvis han vil optage.
Men hvis han ikke har et TV skal han bruge Asus TV Tuner box.
Avatar billede darthmaul Nybegynder
27. september 1999 - 22:12 #10
gunni42>> Kan det ikke gøres på andre måder...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
27. september 1999 - 23:18 #11
hvad ville du ellers gøre hvis din puter skal bruges som TV tuner?
Avatar billede techman Nybegynder
28. september 1999 - 13:54 #12
Du skal tage en spade og slå putten ihjæl derefter tage stikket og putte det i tvce
Avatar billede cyberesben Nybegynder
28. september 1999 - 19:24 #13
hheehhe *G* det kan man også gøre
Avatar billede bgjensen Nybegynder
28. september 1999 - 20:08 #14
Til darthmaul: Hvorfor?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
21. oktober 1999 - 23:42 #15
darth>> kan du ikke acceptere svarene på det her spm eller noget...?