Avatar billede neodku Nybegynder
31. januar 2001 - 23:03 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

HOTMAIL TIL MOBIL??

hvis jeg modtager en email på hotmail, kan jeg så få den til at sende en besked til min mobil om det, eller til et program på min pc, jeg tror nok det hedder messenger
Avatar billede guiron Nybegynder
31. januar 2001 - 23:08 #1
Messenger den går bare ind og siger at du nu har modtaget en e-mail på din hotmail konto.. DEn virker lidt ligesom ICQ hvis du kender den..

/Guiron
Avatar billede sporado Nybegynder
31. januar 2001 - 23:10 #2
...og hvor mange point vil Neoku så give sig selv denne gang ?
Se indledningen til den spændende quiz her:

http://www.eksperten.dk/spm/47131
Avatar billede neodku Nybegynder
31. januar 2001 - 23:12 #3
sporado hvad snakker du om?
Avatar billede neodku Nybegynder
31. januar 2001 - 23:13 #4
HEY SPORADO HVIS JEG SPØRGER DIG OM 1+1 OG DU SIGER 3 SKAL DU SÅ HAVE POINT
\"jammen jeg svarede, bare fordi det er forkert vil jeg have alle point alligevel\"

SPADE
Avatar billede neodku Nybegynder
31. januar 2001 - 23:16 #5
hvis jeg får det rigtige svar lover jeg at give all pointne
Avatar billede microtec Nybegynder
31. januar 2001 - 23:19 #6
Nå, endnu en man ikke skal spilde sin tid på.

neodku,neodku,neodku, jo det kan jeg nemt huske ;o)
Avatar billede neodku Nybegynder
31. januar 2001 - 23:21 #7
hmmmmmmmmmmmmmmm. hvis jeg giver ham de forbannede point for satan jeg har massere i mine andre brugere så for jeg svaret ik?
Avatar billede neodku Nybegynder
31. januar 2001 - 23:22 #8
naaah nedlægger denne bruger og bruger min anden
Avatar billede neodku Nybegynder
31. januar 2001 - 23:22 #9
MEN JEG GIVER MINE POINT TIL SPADEN
Avatar billede microtec Nybegynder
31. januar 2001 - 23:30 #10
NEJ DU GØR IKKE!!!

FOR DU HAR INGEN ANDEN BRUGER. HVIS DU HAR ER DET EN SAG FOR ADMIN.

Hvis du giver sporado de points du skylder, har du ikke råd til at betale de 245 points du har udlovet i dette spørgsmål.
Du har \"nosset\" godt og grundigt i det.
Avatar billede magnus47 Nybegynder
31. januar 2001 - 23:30 #11
hey neodku jeg syntes også det er for dårligt
men bare så du ved det www.msn.dk har et godt program der hedder inbox

Avatar billede neodku Nybegynder
31. januar 2001 - 23:32 #12
haha tror du jeg ligger 245 point ud uden at kunne få dem igen haha min anden bruger er morningwood, jeg giver mine point til det mest kloge svar magnus47, HVAD FANDEN ER DET FOR ET NAVN
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
01. februar 2001 - 01:05 #13
one word...LAMER!