Avatar billede mrt Nybegynder
31. januar 2001 - 22:09 Der er 8 kommentarer

Diablo2 editor

Jeg savner en Diablo2 editor som virker i version 1.04. Jeg har tidligere brugt d2edit, men hvis man bruger den i den nyeste version bliver man \"newbiefied\" (ryger tilbage til level 1 og mister alt).

...og lad nu være med at komme med jeres kommentarer om at man ikke skal snyde og alt mulig andet pis! Jeg bruger udelukkende editoren i single player og til at kunne gemme items jeg finder.
Avatar billede neodku Nybegynder
31. januar 2001 - 23:07 #1
hallo der er ikke noget galt i at snyde, ikke mit problem, nå men der hvis du vil have en editor der er up til date tag http://www.atacrew.com/gametrainers.html

så er der serveret
Avatar billede mrt Nybegynder
31. januar 2001 - 23:33 #2
Wow, de er virkelig up to date, den nyeste trainer er til Diablo1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Måske en ide at kigge efter selv, før du linker dertil!?!
Avatar billede mrt Nybegynder
31. januar 2001 - 23:40 #3
Version 1.05!
Avatar billede mrt Nybegynder
31. januar 2001 - 23:41 #4
men 1.04 er også ok...
Avatar billede phrozia Juniormester
01. februar 2001 - 08:31 #5
Jeg har en der virker derhjemme, men jeg er først hjemme i aften efter 20...
Avatar billede nostradamus92 Nybegynder
01. februar 2001 - 20:07 #6
jeg kan kun sige at jeg har prøvet alle editore til D2 der er ude(regner jeg med, det er i hverttilfælde MANGE), og jeg har ikke fundet EN der virker som de skal.........enten fu** den D2 up eller også ruger jeg ned på lv 1.
Så mit eneste råd er at lære det hexidesimalske alfabet og gå i gang med lege!!!.
Nj du kan bare finde en tutorial om hvordan du bruger hexeditore(som jeg har gjort, men jeg er da rimelig god til det nu).
Men forvent ikke at det tar\' 2 minutte at lave en god char, det kan tage dage at finde de rigtige åben o.s.v.
Så jeg kan ikke sige andet end KLØ PÅ! :)
Avatar billede zerocool Nybegynder
02. februar 2001 - 21:51 #7
vis du vil ha en der virker så download
\"the walls d2 editor\" (det er en der virker)

den kan downloades her: http://www.cheatlist.com/diablo2
Avatar billede phrozia Juniormester
28. november 2001 - 09:56 #8
Jeg har en løsning ny. :) lidt tid efter, men hvad faen, spørgsmålet er jo stadig åbent.

http://jamella.cjb.net

Den fedeste Diablo II og Diablo II LOD trainer!