Avatar billede don_calzone Nybegynder
01. marts 2004 - 22:28 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside til bar i københavn ønskes

Hejsa eksperter...
Er der nogen derude som kunne tænke sig at lave en hjemmeside til en bar i hovedstads området for omkring de 5000,- kr?

Kravene til dig er følgende:
-Du skal bo i hovedstads området, så du kan komme ned til baren og tag en snak med os.

-Du skal være god til det der med hjemmesider, og skal kunne give referencer til hjemmesider, som du har lavet.

-Hjemmesiden skal være i stil med cocktailguiden.dk

glæder mig til at høre fra jer...
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
01. marts 2004 - 22:45 #1
Hej!

Du er velkommen til at kigge i mit portfolio på www.larsholmgaard.dk - alt er lavet fra bunden, så det meste er grafisk muligt. Du er velkommen til at sende en mail til mig, så kan vi tage en snak om det og finde ud af, hvad I ønsker på siden og dermed finde en pris. Du finder kontaktoplysningerne på mit site.

Mvh
Lars Holmgaard
Avatar billede keysersoze Guru
01. marts 2004 - 22:47 #2
Når du siger "i stil med" - tænker du så på det rent grafiske, på det indholdsmæssige eller begge dele?
Avatar billede blach Nybegynder
01. marts 2004 - 23:02 #3
Du må også godt kontakte mig på rbg@rasmusblach.dk - så skal jeg med glæde fortælle referencer osv.
Avatar billede don_calzone Nybegynder
02. marts 2004 - 09:30 #4
Hejsa Lars,
Jeg er sgu ked af at du bor i jylland, så er det svært for os at snakke sammen.
Men ville du ellers være frisk på at have gjort det for de 5000,- kr. For så kunne jeg finde på en løsning.
Avatar billede don_calzone Nybegynder
02. marts 2004 - 09:35 #5
Hejsa blach... kan du ikke bare skrive dem her på siden. Har ikke så meget tid til at begynde at skrive mails...
Avatar billede don_calzone Nybegynder
02. marts 2004 - 09:36 #6
Keysersoze>> nemlig begge dele
Avatar billede Slettet bruger
02. marts 2004 - 10:04 #7
Jeg ville da meget gerne mødes med jer og finde ud af et samarbejde, jeg sidder umiddelbart og arbejder på cocktailguiden idag, dog mere kode mæssigt, knap så meget design, men har lavet en del hjemmesider i tiden løb.

I kan se lidt nærmere på http://www.device.dk
og kontakte mig på osj[ad]device.dk
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
02. marts 2004 - 10:45 #8
Hej Don Calzone

Jeg har kunder spredt rundt overalt i Danmark, så det er sådan set ikke noget problem at vi ikke fysisk sidder til møde sammen under udviklingen af sitet. Jeg sidder faktisk i øjeblikket og designer på et site til et nyt diskotek, som ikke ligefrem har til huse i min hjemby - så har jeg ikke sagt for meget.

Men, jeg kan dog desværre ikke tilbyde at lave det for 5.000,- excl. moms (som jeg formoder det er), hvis det både skal indeholde et lækkert, originalt og professionelt design, samt funktionaliteter med at blande drinks + billeder af de enkelte drinks, som vel at mærke skal være uden copyright, nyhedsbreve osv., så det vil jeg lade andre om at byde ind på.

Jeg vil dog ønske dig al mulig held og lykke med projektet - du er meget velkommen til at smide et link herind, når sitet engang er færdigt. Så kommer jeg og får en drink, næste gang jeg er i Københavnstrup... ;-)
Avatar billede don_calzone Nybegynder
02. marts 2004 - 23:05 #9
Da jeg ikke har fået hvad jeg kom efter er der ikke krav på at give point til nogen...Dog har jeg valgt at give pointene til Lars Holmgaard, for hans flotte svar og ikke mindst hans flotte hjemmeside...Tjek den ud drenge, det ER prof...
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
03. marts 2004 - 09:26 #10
Tusinde tak Don...!
Avatar billede mekawi Nybegynder
04. maj 2004 - 20:38 #11
www.ipoint.dk
Nystartede, 1 reference på siden, 3 på vej.
km@ipoint.dk