Avatar billede tpedersen Nybegynder
01. marts 2004 - 21:58 Der er 3 kommentarer

fax/telefon svare

hej experter

findes der et faxprogram til linux, det skal kunne kende forskel
på om det er en fax eller en telefon der ringer, da det skal bruge den samme telefon linie.

findes der et telefon svare program, det må gerne have nogen valg muligheder for den som ringer.

mvh. Torben
Avatar billede razor Nybegynder
01. marts 2004 - 22:51 #1
Til fax er jeg meget glad for Hylafax (http://www.hylafax.org).
Avatar billede dank Nybegynder
01. marts 2004 - 22:52 #2
Sidder lidt og tænker på...

* Hvis det skal kende forskel på fax/tlf skal det nødvendigvis tage røret og lytte

Hvordan skal linux boksen så smide signalet tilbage til din telefon?

Tvivler på det kan lade sig gøre...

fax software iøvrigt hedder hylofax eller hylafax
Avatar billede tpedersen Nybegynder
02. marts 2004 - 22:08 #3
det jeg mener er at det helst skulle virke ligesom en " fax-omskifter ", det man brugte hvis man have en gl. fax.