Avatar billede nicolai10 Nybegynder
01. marts 2004 - 21:55 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

billede er splittet

Hej med jer jeg er ved at samle en pc til en dreng jeg havde et asus bundkort a7v133 med en 900 Mhz duron procesor på som konen har brugt for et par år siden jeg samlede den med mit gamle Gforce4 ti4200, når jeg har instaleret win og opdateret alt
og havede lagt Black hawk down ind gik det galt det er som om den deler billedet op i en 20 bider og kaster dem rundt :-(
da jeg så har rodet med det hele weekenden uden noget resultat
har jeg købt et nyt bundkort (biligt)ecs k7s5a for at prøve noget ik godt det var/er det samme det virker som en agp fejl eller hvad. hvad kan det være ?????
p.s jeg har opdateret bios'en
Avatar billede fromsej Praktikant
01. marts 2004 - 22:12 #1
Er det det eneste spil/program der gør sådan?
Så tyder det på at det er et spørgsmål om spillets opløsning, eller skærmens.
Avatar billede nicolai10 Nybegynder
01. marts 2004 - 22:14 #2
nej det er ikke det enste jeg har prøvet UT2003 det er det samme
Avatar billede fromsej Praktikant
01. marts 2004 - 22:17 #3
Du har installeret DirectX og OpenGL?
Har du tjekket om der findes en patch til spillet?
Avatar billede nicolai10 Nybegynder
01. marts 2004 - 22:18 #4
der er ikke noget galt i hovede menuen men når spillet starter op og der er noget der bevæger sig går det galt, i bhd flimre det vildt men ikke det der kompas der er på billedet det står klart og stille
og det er det samme i generales der flimre det også men ikke menuen jeg syntes det er sært
Avatar billede nicolai10 Nybegynder
01. marts 2004 - 22:19 #5
spilet bruger vist opengl og det virker på min maskine, kan det være cpu'en ??
Avatar billede nicolai10 Nybegynder
01. marts 2004 - 22:20 #6
det med patchen tror jeg ikke det er da det er 3 spil den er gal med
Avatar billede nicolai10 Nybegynder
01. marts 2004 - 22:20 #7
bruger ikke openGL
Avatar billede fromsej Praktikant
01. marts 2004 - 22:23 #8
Hvis det ikke er opløsningen der er forkert sat, så har jeg ikke andet bud end grafikkortet.
Avatar billede nicolai10 Nybegynder
13. marts 2004 - 10:03 #9
det var processeren den var gal med
Avatar billede nicolai10 Nybegynder
13. marts 2004 - 10:03 #10
?