Avatar billede hellswonars Nybegynder
01. marts 2004 - 19:38 Der er 10 kommentarer

Jeg forstår det ikke hjælp

Hej jeg har en sata disk som jeg for sjov lavede en disk test på jeg brugt seatools for min harddisk er en seagate.
den sagde at der var en fejl på en sector, så jeg fdiskede disken og prøvede testen igen så sagde den ikke noget testen bestod. Jeg tænkte at det var da fint. Så jeg lagde alt mit lort ind på den igen. og kørte testen igen , så sagde den at der var en fejl på en sector igen, sector: Complete Surface Scan Result: Passed with Minor Error(s)
    Sector 1010343, I/O Error

og før var det en sector der hed noget med 2122354
er d en fil som beskadire sectoren eller hvad kan det skyldes? håber nogen kan hjælpe
Mvh. VognMandeN
Avatar billede bartfreak Nybegynder
01. marts 2004 - 19:54 #1
det er sikkert bare en fil..O)
Avatar billede hellswonars Nybegynder
01. marts 2004 - 19:57 #2
Jamen hvordan kan jeg finde ud af hvad for en fil det er og kan den fil gøre skade?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
01. marts 2004 - 20:00 #3
ved det ikke..
Men ved at partition magic, kan rette "bad sectors".

Det kan være en crc fejl..O)
Avatar billede bartfreak Nybegynder
01. marts 2004 - 20:01 #4
skade.. nej det tror jeg ikke, men scan hellere for en sikkerheds skyld..O)
Avatar billede hellswonars Nybegynder
01. marts 2004 - 20:16 #5
ok men formatere den så drevet i partition magic.. eller sker der ikke noget andet end den scanner
Avatar billede bartfreak Nybegynder
01. marts 2004 - 20:24 #6
Nej i partition fixer programmet sektoren, scanne .. jeg mener virus scanne.. feks. --> http://housecall.trendmicro.com/housecall/start_corp.asp
Avatar billede hellswonars Nybegynder
01. marts 2004 - 20:27 #7
Hovs det skal lige siges at jeg køre med fat32...
Avatar billede bartfreak Nybegynder
01. marts 2004 - 20:35 #8
det kan være ved kopiering, at der er sket en lille bitte fejl.. og når der står et tal på hvilken sector..10011100x01001...feks..O)
Avatar billede hellswonars Nybegynder
01. marts 2004 - 20:45 #9
hva så... forstår ikke jbad du mener....?
Avatar billede hellswonars Nybegynder
01. marts 2004 - 21:41 #10
det kan være ved kopiering, at der er sket en lille bitte fejl.. og når der står et tal på hvilken sector..10011100x01001...feks..O)

forstår det ikke ville du ikke prøve at forklare lidt nærmere:-)