Avatar billede daugaard1960 Nybegynder
01. marts 2004 - 19:29 Der er 10 kommentarer

Office 2000 Prof. CD 1 kan ikke instal. igen

Hej
Jeg har problemer med at installere MS office 2000 prof. efter at jeg har lagt Windows 2000 på igen
Jeg har tidligere haft det instaleret på min maskine, hvor jeg også havde Windows 2000 på.

Jeg får en fejlmeddelse der siger at "det ikke er en orginal rettelse pakke, kontakt programforhandler" og det er en orginal office 2000 Prof. cd 1

Når jeg ser hvad der ligger på CDen er der en fil der hedder "Setupse" åbner jeg den står der at ISS 4.0 ikke er instaleret, er det derfor jeg ikke får lov at instalere OFFice 2000 Prof. CD 1, og hvis det er hvor finder jeg så ISS 4.0 og får det instaleret ?

Håber der er nogen der kan hjælpe, på forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2004 - 19:31 #1
IIS 4.0 skulle gerne ligge på din Windows 2000 CD
Avatar billede daugaard1960 Nybegynder
01. marts 2004 - 19:38 #2
Hej el barto,
så skulle den vil bare inst. det men det gør den altså ikke.
Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2004 - 19:41 #3
Det ved jeg ikke, har selv haft Win 2000 sammen med Office 2000 Prof. og aldrig haft lign. problem.

Hvad hvis du selv installerer IIS ?
Avatar billede donfunk Nybegynder
01. marts 2004 - 19:52 #4
Min bror havde et lign. problem med en XP-home. Han ringede til microsoft og så ordnede de problemmet. Jeg kan så ikke lige huske om det foregik online eller om der kom en tekniker ud.  Han havde nemlig besøg af en tekniker et par dage senere. Men han havde generelt mange problemer med sin Pc, så det er muligt at teknikeren kom ang. noget helt andet. Men løst blev problemmet altså !!  Så prøv at ringe til dem og fortæl dem om problemmet.
Avatar billede daugaard1960 Nybegynder
01. marts 2004 - 19:52 #5
ja og det er jo det jeg også spørg om hvordan jeg gør det
Avatar billede daugaard1960 Nybegynder
01. marts 2004 - 19:54 #6
Som du kan se af mit spørgsmål så har det også funget hos mig, det er først efter jeg har lagt Win 2000 på igen og vil inst. ms o det går galt.
Avatar billede donfunk Nybegynder
01. marts 2004 - 19:54 #7
Nåå ... jamen 2 sek. Prøver lige at finde nummeret
Avatar billede donfunk Nybegynder
01. marts 2004 - 20:01 #8
Ifølge de Gule Sider ligger det i Hellerup på Tuborg Boulevard 12 .... Telefon nummeret dertil er  :  44 89 01 11
Avatar billede donfunk Nybegynder
01. marts 2004 - 20:05 #9
*LOOOL*  Sad lige og læste det hele igennem igen og ser til min gru at det ikke nødvendigvis var mig din sidste kommentar var rettet til...  morsomt
Avatar billede daugaard1960 Nybegynder
08. marts 2004 - 17:04 #10
Har desvære skulle formater for at få det til at virke.