Avatar billede pabbi Nybegynder
31. januar 2001 - 21:04 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Internet

hvor er det lige præcis man går ind og gør sådan at jeg også kan bruge internettet på min fars computer fra min egen -
Vi bruger et krydserkabel og netværket virker fint...
Avatar billede kapsel Nybegynder
31. januar 2001 - 21:09 #1
Hej

Brug SyGate, det kan hentes på www.sygate.com

I skal sætte IP\'er osv. op
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
31. januar 2001 - 21:09 #2
Nops, brug wingate... bedste program til det..
Avatar billede pabbi Nybegynder
31. januar 2001 - 21:11 #3
Jeg har en ven som bruger wingate - men han siger at på hans egen kører det langsommere end på den computer ... ja den computer med internettet
Avatar billede pabbi Nybegynder
31. januar 2001 - 21:12 #4
Men jeg skal nok prøve begge... - Jeg troede at man kunne gøre det uden et program
Avatar billede kapsel Nybegynder
31. januar 2001 - 21:15 #5
Du kan gøre det hvis du f.eks. kører Windows ME eller Windows 2000..

Højreklik på din internet forbindelse, og find deling..
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
31. januar 2001 - 21:16 #6
Windows, kan godt selv men det SKODER for vildt..

D@lbjerg.dk
Avatar billede pabbi Nybegynder
31. januar 2001 - 21:16 #7
... win98
Avatar billede pabbi Nybegynder
31. januar 2001 - 21:17 #8
jeg er ved at downloade sygate40 lige nu...
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
31. januar 2001 - 21:21 #9
jeps. Internet deling, under netværk, mener jeg... Men det SKODER...
Avatar billede pabbi Nybegynder
31. januar 2001 - 21:22 #10
som sagt win 98
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
31. januar 2001 - 21:23 #11
Nej, du kan sku også findt gøre det i WINDOWS 98 kapsel, ellers må du heller komme og forklare min 98, at den ikke kan... :o)
Avatar billede andyholt2 Nybegynder
31. januar 2001 - 21:31 #12
Hvis du vil have et gratis program så download herfra http://www.analogx.com/contents/download/network/proxy.htm

Den virker godt nok ikke til ICQ og online-spil, men er fin til almindelig internetbrug og optager stort set ingen systemressourcer og fylder intet.