Avatar billede jqrn Mester
01. marts 2004 - 14:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hotsync mellem palm og outlook

Hej har en gammel palm (IIIc), som jeg synkroniserer med outlook via pocketmirror/chapura. Det virker helt fint, jeg har brugt det i lang tid.

Men nu har jeg vist fået gjort et eller andet dumt, som jeg mulgivis har efterfulgt af noget andet dumt i forsøg på at rette op på førstnævnte.

I hvert fald, når jeg klikker på hotsync knappen på min cradle, så popper der godt nok det rigtige vindue op på PC'en og Palm skriver "identifying user" som den skal, men så kommer den ikke videre.

Jeg har prøvet at slette bruger i chapura settings, slette pocketmirror filerne i outlook, lidt forskelligt andet, men uden held.

Hvad gør jeg for at få synkroniseringen til at virke igen?
Avatar billede naztrida Nybegynder
01. marts 2004 - 14:44 #1
Har du tjekket, at du har hak ved den rigtige forbindelsesmulighed? (Local USB, Local Serial, Network el. Modem)?
Avatar billede jqrn Mester
01. marts 2004 - 14:46 #2
yep, det er desværre ikke det der er galt.
Avatar billede naztrida Nybegynder
01. marts 2004 - 14:50 #3
Har du valgt den rigtige Serial Port? (Setup -> Local -> Serial Port= COM1 el. COM2)
Avatar billede jqrn Mester
01. marts 2004 - 15:12 #4
ja, men bliv endeligt ved :-)
Avatar billede naztrida Nybegynder
01. marts 2004 - 15:32 #5
Hehe - det var vist egentlig dem, som jeg kender som de mest gængse fejlkilder...  Ellers kan der være noget med, at man har fået oprettet brugernavnet forskelligt de to steder, at du ikke har sat stikket i el. lign.  ;o)
Avatar billede jqrn Mester
27. maj 2004 - 10:43 #6
spm lukkes uden løsning :-(