Avatar billede lundquist Nybegynder
29. februar 2004 - 21:58 Der er 3 kommentarer

Nogle der ved hvor man kan få et fritidsjob på nettet?

Hey, ved godt det her spørgsmål måske helt hører til her, men tænkte at mange af jer måske ved noget om det...Mit spørgsmål er om nogle af jer ved hvor man kan få et fritidsjob på en hjemmeside, jobbet skal ikke være så svært, evt. noget med at opdatere noget forskelligt...evt. nogle der ved om der en side hvor firmaer søger nogle til sådan et job?

Tak..
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. februar 2004 - 22:00 #1
www.af.dk <- der søger de nogle gange folk under 18år
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
29. februar 2004 - 22:01 #2
www.jobber.dk - advarsel: der er mange reklamer på siden
Avatar billede lundquist Nybegynder
01. marts 2004 - 15:14 #3
Tak for hjælpen, så er det bare om at lede...!

Hvis der er andre der kender et fritidsjob fra sin com, så skriv da...(udenlanske sider godtages også)

MVH
Tobias