Avatar billede spiritusanta Nybegynder
29. februar 2004 - 18:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Støjsvag harddisk - varmeudv

Hejsa
Leder efter en ny harddisk, gerne på den gode side af 100 GB ;)
Har dog visse krav:

Yderst støjsvag
Må ikke udvikle den store varme

Nogen forslag til en sådan harddisk?

Mvh Jonas
Avatar billede hamstro Nybegynder
01. marts 2004 - 13:25 #1
Jeg ville anbefale Hitachis nye Deskstar 7K250 serie. Som www.storagereview.net skriver, er det en yderst støjsvag, højtydende disk. Den udvikler godt nok lidt mere varme end sine konkurrenter (er omkring 1 grad varmere), men samlet synes jeg at det er det bedste valg til en almindelig desktop-harddisk lige for tiden.
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
01. marts 2004 - 17:49 #2
Den er da værd at tænke over :)

Findes der ikke et sted, hvor man kan se tabel over nyere harddiskes støjniveau?
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
16. maj 2004 - 21:24 #3
æv