Avatar billede neodku Nybegynder
31. januar 2001 - 16:57 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

EMAILS???

jeg skal sende back orrifice til min lillesøster, IKKE fordi jeg vil smadre den MEN fordi jeg kan hjælpe hende med hendes computer fra lang afstand, jeg kan ikke sende via hotmail da de har et vira program der opfanger den
Avatar billede sporado Nybegynder
31. januar 2001 - 17:00 #1
opret en (gratis)konto hos f.ex.

www.iname.com (nej, jeg får ikke procenter)

hvis søsterlil osse har hotmail må hun jo så gøre det samme

Iname blander sig ikke i ine attachments
Avatar billede neodku Nybegynder
31. januar 2001 - 17:01 #2
sporado hvis dette er rigtige for du point
Avatar billede fcs Novice
31. januar 2001 - 17:02 #3
Du kan også sende den til mig og så skal jeg nok sende den videre
Avatar billede neodku Nybegynder
31. januar 2001 - 17:02 #4
du får ikke procenter?
Avatar billede hojben Novice
31. januar 2001 - 17:04 #5
neodku >> han mener at fordi han \"reklamerer\" for dem får han ikke procenter/penge for det *S*
Avatar billede sporado Nybegynder
31. januar 2001 - 17:11 #6
-> højben: netop

tilgengæld får Neodku så 95 af 125 point for at acceptere mit svar. Sådan er der så meget....
Avatar billede bojohansen Nybegynder
31. januar 2001 - 17:21 #7
neodku>>>>

Du er fandme for meget. Du sætter 125 point ud til ham der svarer på dit spørgsmål, det gør sporado så og rigtigt også. Så giver du ham kun 30 Point og napper selv 95, DU SKULLE SMIDES UD FRA EXPERTEN.
Avatar billede dreadworg Nybegynder
31. januar 2001 - 17:56 #8
Hmm... Mener bestemt også at det er direkte unfair!
Giv ham de point!!!
Avatar billede neodku Nybegynder
31. januar 2001 - 23:16 #9
ja ja okay jeg brude give ham dem..sorry
Avatar billede goulduck Nybegynder
31. januar 2001 - 23:31 #10
INSTALLERE BACK ORRIFICE ??!?!

Ved du ikke at programmet sender beskeder til sin \"skaber\" om hvor programmet er installeret? og så kan vedkommende overtage styringen??

Gå hellere efter VNC, som også kan lave fjernstyring og er gratis!

http://www.uk.research.att.com/vnc/
Avatar billede bojohansen Nybegynder
01. februar 2001 - 01:22 #11
---->> Neodku

Så opret et \"point til sporado\" spørgsmål, lad ham svare, giv ham de point, men husk lige at lægge en kort forklaring og et link til dette spørgsmål, ellers bryde helvede løs ;-)