Avatar billede duhl Nybegynder
29. februar 2004 - 09:22 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hvordan blokere jeg for de mange spam mail jeg får?

Jeg er begyndt at få en del spam mail i Outlook og vil høre til om nogen ved hvordan dette kan tackles! eks. på mail er med titlen: Job og afsendt fra [fortune300@rock.com] har installeret spampal uden succes måske pga. jeg kan indstille dyret!
Avatar billede gejsir Nybegynder
29. februar 2004 - 09:30 #1
her er et program jeg har brugt i par måneder, med rigtig godt resultat  http://us.mcafee.com/root/product.asp?productid=msk
Hilsen
G
Avatar billede leif Seniormester
29. februar 2004 - 09:42 #2
Vedr. Spampal har du måske ikke læst vejledningen, du skal nemlig ind i Outlook og ændre din/e mailkonti. Kig lige på http://www.spampal.org/usermanual/clients/email_programs.htm
Avatar billede rasmusbg Nybegynder
29. februar 2004 - 09:54 #3
Spamfighter er et ganske udmærket (og gratis) plugin til Outlook. Det kan findes på www.spamfighter.dk
Avatar billede snowball Novice
29. februar 2004 - 09:56 #4
Prøv med SpamFighter (http://www.spamfighter.com/Lang_DA/Default.asp?) - bruger den selv, og er godt tilfreds. Det eneste du skal sætte op er om du bruger Outlook eller Outlook Express. Du kan man fordel også lige sætte følsomheden op inde under advancerede indstillinger.

Mht. McAfee's SpamKiller, så har den i PCworld fået den dårligste anmeldelse af 5 testede anti spam programmer (ved ikke lige om artiklen kan findes på deres hjemmeside)
Avatar billede leif Seniormester
29. februar 2004 - 10:05 #5
Jeg fik problemer med Spamfighter, simpelt at en gang imellem ville Outlook ikke starte op og jeg måtte dræbe processen og prøve igen, så nu bruger jeg bare Outlook 2003's indbyggede "spamfilter" som tager en del men desværre ikke alle, men helt fint.
Avatar billede no_stress Nybegynder
29. februar 2004 - 10:39 #6
efter min mening er Outlook's egen spamfilter mere effiktiv end spamfighter, jeg har dog sat beskyttelseniveau til høj i Outlook
Avatar billede tumben Novice
29. februar 2004 - 13:13 #7
hvilken udbyder hører din mail til hos...TDC ????
Avatar billede duhl Nybegynder
29. februar 2004 - 14:04 #8
jeg har get2net mail og ved ikke hvordan jeg sætter niveau høj i outlook?
Avatar billede no_stress Nybegynder
29. februar 2004 - 14:11 #9
Funktioner->Instillinger
Under fanebladet Indstillinger er der knap der hedder Uønsket e-mail
her kan sætte niveauet til Høj
Avatar billede tumben Novice
29. februar 2004 - 15:15 #10
nu kender jeg ikke get2net....men har de ikke et spamfilter ...som man har hvis man har TDC..på mail.dk
Avatar billede duhl Nybegynder
29. februar 2004 - 19:34 #11
Nu ser det ud til at den fanger noget af det med spamfighter, dog prøver vira fra filteret at gå ind på min computer dog er Norton vaks der!! Takker for hjælp
Avatar billede duhl Nybegynder
29. februar 2004 - 19:35 #12
Takker
Avatar billede rasmusbg Nybegynder
29. februar 2004 - 19:50 #13
Det var så lidt :o)