Avatar billede m_boysen Nybegynder
31. januar 2001 - 16:17 Der er 8 kommentarer

Hjælp!!!

Jeg har installeret windows 2000!

Og efter dette, har min internetforbindelse ikke været så god!

Når det er jeg logger på internettet, går det fint, man lige pludselig mens at jeg er i gang med at surfe, stopper/pauser den i et lille stykke tid, uden at man kan surfe vidre (ca. 2 min) Derefter begynder den igen. og sådan forsætter den med små intervaller!

kan nogen hjælpe mig med det problem her?????

Håbningsfulde hilsner
M_Boysen
Avatar billede m_boysen Nybegynder
31. januar 2001 - 16:20 #1
Obs!
Jeg har et Lasat speed II ISDN Modem!
hvis det har nogen betydning!
(jeg havde det samme modem da jeg havde windows 98, og der virkede det fint)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
31. januar 2001 - 16:27 #2
Har du downloaded den sidste nye driver til dit Lasat modem på http://www.Lasat.dk/support/drivers.asp

/Per
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2001 - 16:33 #3
Hvor mange former for protokoller kører du, det er nok med Ip/
Avatar billede hoejrup Nybegynder
31. januar 2001 - 16:37 #4
kharder> Tænker du på TCP/IP?

/per
Avatar billede m_boysen Nybegynder
31. januar 2001 - 21:45 #5
Jeg køre kun med TCP/IP!!
Avatar billede groggy Nybegynder
01. februar 2001 - 00:57 #6
Har du netværkskort i din computer? Hvis du har, skal du selv give dit netværkskort en IP. Hvis du ikke gør det vil dit netværkskort selv søge efter en IP, og dette kan medføre disse flowstop.
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2001 - 10:59 #7
Jeps! ;o)
Avatar billede groggy Nybegynder
12. maj 2002 - 13:55 #8
Husk at lukke spørgsmålet.