Avatar billede doz Nybegynder
28. februar 2004 - 19:20 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Indsætte Key Code til Steam: CounterStrike

Hej,

jeg har netop re-formateret min computer, installeret Steam og ventede på at få lov til at indtaste mit Key Code (CD-key), men det skete aldrig. Så forsøgte jeg at installere Det gamle CounterStrike, men her kom jeg heller ikke til et sted hvor jeg skulle skrive koden.

Hvorfor?? :-/

Håber I kan hjælpe.

Vh
Doan
Avatar billede doz Nybegynder
28. februar 2004 - 19:21 #1
Hej igen.

Kan jeg evt. gå ind et sted i registreringsdatabasen og selv skrive koden?

/Doan
Avatar billede nimoha Nybegynder
28. februar 2004 - 19:32 #2
Hvad så når du åbner spillet, hvad siger den så?
Avatar billede doz Nybegynder
28. februar 2004 - 19:39 #3
I Steam åbner den bare. På nogle servere bliver man kicket med det samme, andre efter lidt tid.

/Doz
Avatar billede nimoha Nybegynder
28. februar 2004 - 20:13 #4
I steam skal du ikke indtaste cd-key selvom du har formateret computer. Din cd-key er altså registreret med din konto når du logger ind med steam. Derfor kan jeg ikke forstå at du bliver kicket når du går ind på nogle servere.

Prøv at gå ind i steam mappen og slet filen "ClientRegistry.blob", så opdaterer steam igen, og prøv så at se om du kan gå ind på serverene igen.
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
28. februar 2004 - 20:51 #5
hvis du har haft steam før du formaterede har du haft oprettet en bruger du spillede med (bliver registeret med din mail) hvis du logger ind med samme bruger igen så er din cd-key automatisk brugt... derfor tror jeg ikke det at du bliver kicked er pga din cd-key da det ikke burde være muligt for dig at åbne counter-strike/steam uden at den har din cd-key!
Avatar billede nimoha Nybegynder
28. februar 2004 - 21:02 #6
Jeg lægger lige et svar, hvis det hjalp at slette filen.
Avatar billede moondk Nybegynder
28. februar 2004 - 21:11 #7
Vælg Start -> kør -> skriv "regedit" hkey_current_user (eller hkey_local_machine)-> software -> valve -> counter-strike -> Settings der er der en fil der hedder key, tjek om der er en værdi i den, hvis der er det og det stemmer overens med den key så burde dit steam virke uden probs
Avatar billede doz Nybegynder
01. marts 2004 - 18:55 #8
n_jay>> Jeg har nu slettet "ClientRegistry.blob" og den har opdateret igen.

Jeg forstår ikke helt at min CD-Key er registreret med min konto. Hvad så hvis en af mine venner logger ind på min computer?
  Flere af mine venner har ikke selv CounterStrike, men derfor kan de jo godt lave en konto hos Steam.

/Doz
Avatar billede doz Nybegynder
01. marts 2004 - 19:00 #9
moondk>> Jeg har ikke det sted du snakker om i min registreringsdatabase.
  Jeg har "Denne computer\HKEY_CURRENT_USER\Software\Valve\Steam\.." og "Denne computer\HKEY_CURRENT_USER\Software\Valve\Half-Life\Settings".

/Doan
Avatar billede nimoha Nybegynder
02. marts 2004 - 18:16 #10
Ja, man kan godt lave en konto selvom man ikke har en cd-key, men man skal registrere spillene med en cd-key, for at man kan spille dem.
  Og hvis en af dine venner bruger din computer, skal han logge ind med sin egen konto, for at I kan spille multiplayer.