Avatar billede huske Nybegynder
28. februar 2004 - 17:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mærkelig lyd fra min pc.

Hej, så er det at jeg for tiden oplever noget mærkeligt med min pc.

Jeg får ofte en "blop" lyd ud af mine højtalere når min pc står tændt, har ingen ide om hvad det skulle være, ingen af de programmer jeg kører skulle gøre det.. Nogen der eventuelt har prøvet noget lignende? Det kan godt være ret belastende, specielt fordi jeg bruger min pc meget til at høre musik, da jeg ikke har stereoanlæg, så er det altså irriterende med den lyd hele tiden..
Avatar billede jpvj Nybegynder
28. februar 2004 - 17:40 #1
Tja.. det kan jo komme mange steder fra..

Prøv evt. først at slå alle systemlyde fra. Det kan være et program, der prøver at signalere et eller andet ved at afspille en systemlyd.

Hvis det ikke hjælper, så må du tage listen over kørende processer og slå et par stykker ihjel ad gangen indtil du har lokaliseret programmet.
Avatar billede color Nybegynder
05. april 2004 - 11:55 #2
Cookie blockeren i PestPatrol.